Kolla in den här filmen :o denna gubben är ju sjukt bra på att imetera super mario :o kolla in filmen nu
http://www.jesper.nu/filmer/TV/3977-Talang...wmoting_phax_2/
Kolla in den här filmen :o denna gubben är ju sjukt bra på att imetera super mario :o kolla in filmen nu
http://www.jesper.nu/filmer/TV/3977-Talang...wmoting_phax_2/
Kollade inte du på det på 4:an?! i alla fall, hans specialitet, är inte att göra en mario, utan det är att gå i slowmotion.
det var ju ett tag sen det var men han är ju duktig.
gigga softa :P
Fräänt. Snyggt gjort
han måste ha tränat
↗ till inläggethan måste ha tränat
Det är väl klart? -.-
lol :lol:
Såg det på TV, jag flabbade som faen
Han e bra , han va på våran skola en gång :)
↗ till inläggetwow vad coolt känner du han? :oHan e bra , han va på våran skola en gång :)
han är ju rätt så bra.
↗ till inlägget↗ till inläggetwow vad coolt känner du han? :oHan e bra , han va på våran skola en gång :)
Hans son går på våran skola. :D
↗ till inlägget↗ till inläggetwow vad coolt känner du han? :oHan e bra , han va på våran skola en gång :)
wow vad häftigt :) kan jag få han atograf? Du är så himla cool som känner han ;)
wow vad häftigt :) kan jag få han atograg? Du ärså himla cool som käner han ;)
duuuuh...han sa att mario snubbens son går på hans skola...inte att han känner han..
och vad är det coola med det hela egentligem?
Hans son går på våran skola.
wow vad häftigt kan jag få han atograg? Du ärså himla cool som käner handuuuuh...han sa att mario snubbens son går på hans skola...inte att han känner han..
och vad är det coola med det hela egentligen?
Jag bor i Köping där I en annan del av Köping utspelar sig (som även vunnit 2 priser) men inte är väll jag nå coolare för det?
visst han kanske känner han men han sa inte det...
och som vanligt blev det ett helskumt inlägg från mig...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in