Hej undrar en sak
när jag startat datorn o går in på min användare så har Skrivborts underlägget ändrat färg från vit till ljus grå o då undrar jag hur ändrar man på de?
om ni vill kan jag skicka bild om ni inte fattar vad jag menar.
Hej undrar en sak
när jag startat datorn o går in på min användare så har Skrivborts underlägget ändrat färg från vit till ljus grå o då undrar jag hur ändrar man på de?
om ni vill kan jag skicka bild om ni inte fattar vad jag menar.
ja gärna :huh: ;)
så här ser det ut när jag har loggat in, men igentligen ska det va vitt istället för ljusgrått. o jag undrar så att man kan ha vitt hela tiden. det blir bara såhär med denna bild :( fattar du? http://nyx.bogg.org/files2/x74zy_PICT1241.JPG
hmmm...jag vet faktist inte hur du ska göra efter som att jag inte vet hur det egentlien ska se ut men kolla så att montorns intsällningar är rätt
hur gör man de da?
Det brukar finnas små knappar på din skärm (det är den som kallas monitor). Bredvid vissa av dessa knappar finns det an sol och en måne.
Prova dig fram genom att klicka på dessa knappar.
finns ingen sol eler måne
↗ till inläggetVLC SKA stödja mkv filer sammt ogm filer du kanske inte har rätt videocodec installerat....
föresten VCL :huh: du menar väl VLC
↗ till inläggetOk, då har du ingen gammal skärm då.finns ingen sol eler måne
Men det brukar finnas knappar på nedre delen av skärmramen. Peta lite på dem.
På vissa skärmar är det att man ska klicka ut en "meny" så är det på en av mina datorer..
Där kan du nog ändra
kan du inte länka till en sort av din skärm :)
↗ till inläggetPå vissa skärmar är det att man ska klicka ut en "meny" så är det på en av mina datorer..
Där kan du nog ändra
kan du inte länka till en sort av din skärm :)
va?
Prova vicka på strömkontakten till skärmen (där sladden går in i skärmen) och kanske även på DVI eller VGA-sladden.
har bärbar
↗ till inläggethar bärbar
Slå på den lite lätt.
Haru testat kolla skrivbordets egenskaper där man fixar skärmbilden och så ändrar du bakrunds färgen till vit?
↗ till inläggetSlå på den lite lätt.
↗ till inläggetHaru testat kolla skrivbordets egenskaper där man fixar skärmbilden och så ändrar du bakrunds färgen till vit?
testat båda funkar inte
öhh fixat nu gick in på inställningar bildskärm osv.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in