Dom karaktärerna jag vet vad som ska vara med som e nya är:
pit. diddi kong.pokemon trainner.zero suit samus.wario.ike.jag vet att månnga vet det men jag ville säga det för vissa vet inte. link bilden råka komma in. källa smashbros.com
Han här "Snake" ska väl också vara med.. kmr inte ihåg vilket spel han är ifrån.
↗ till inläggetHan här "Snake" ska väl också vara med.. kmr inte ihåg vilket spel han är ifrån.
ojdå glömde han jag har ingen bild på han. hur som hälst dom här kontrollerna använder man
Fox och Snake kmr vara med.
Kan man köra med gamecube kontroll på alla Wii spel?
Rullis: Nej
↗ till inläggetFox och Snake kmr vara med.
men fox är ändå inte ny så jag skrev det inte :rolleyes:
Seriöst, alla som tänker köpa SSBB borde väl veta det här? Kanske inte dem som inte tänkt köpa det kanske...
kan man vara pokemon tränare äää vilka pokemon har man då
↗ till inläggetja de kan maaaaan och kan du nånsin lära dig googlaaaaaaaaaaakan man vara pokemon tränare äää vilka pokemon har man då
( man har squirtle, ivysaur och charizard )
coolt B)
Annars går man bara in här och kollar: http://www.smashbros.com/en_us/index.html Updates nästan varenda dag.
↗ till inläggetKan man köra med gamecube kontroll på alla Wii spel?
↗ till inläggetNej Kokkaburra har rätt...det kan man på flera...Rullis: Nej
coolt, när kommer det här splet till, sverige?
↗ till inlägget[sjunger]Ja vem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingenting nu, vi vet inget idag[/sjunger]coolt, när kommer det här splet till, sverige?
Kort sagt, vi har inte fått något datum.
↗ till inlägget↗ till inlägget[sjunger]Ja vem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingenting nu, vi vet inget idag[/sjunger]coolt, när kommer det här splet till, sverige?
Vi vet att det kommer nästa år
↗ till inlägget↗ till inläggetcoolt, när kommer det här splet till, sverige?
[sjunger]Ja vem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingenting nu, vi vet inget idag[/sjunger]
Vi vet att det kommer nästa år
Ja, emn nästa år är inget datum. ;)
Jo ?? -??-08 XD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in