💬
Logga in
Fuska.se

Oblivion

13 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

vet någon vart man hittar cyrodilic brandy vore tacksam för svar har letat ett bra tag nu liksom <_<

Nivå 11 · Veteranfuskare

Leta i grottor, ruiner och gamla fort. Det var så jag hittade den.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

okej. Men det står på en del ställen att det finns i IC market district men jag hittar ingen affär där med brandy :(

Nivå 11 · Veteranfuskare

Finns en på övervåningen i Cloud Ruler Temple.

19 Aug 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Finns en på övervåningen i Cloud Ruler Temple.

tack jag hittade den

Nivå 2 · Novis

du skulle ha den till ett daedric lord-quest eller? annars om du behöver mer så kunde jag alltid köpa det i olikia ingrediensaffärer, kommer inte ihåg vad nån heter men...

27 Aug 2007

Vet inte om det det e samma sak på den nya, bättre och uppdaterade versionen till PS3, men ett tips e att det finns (på PS3 versionen allafall) 2 cyrodilic brandy hos en av de olika kungadomenas sovrum. kommer inte ihåg vilken, men om du e tjuv eller assasin, ta dem!!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Finns ett uppdragför Dark Brotherhood i Chorrol där man ska mörda en kille. Minns inte vad han hette, men jag tror det var Francois. Han har en Cyrodillic Brandy på sin ovanvåning.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vet inte om det det e samma sak på den nya, bättre och uppdaterade versionen till PS3, men ett tips e att det finns (på PS3 versionen allafall) 2 cyrodilic brandy hos en av de olika kungadomenas sovrum. kommer inte ihåg vilken, men om du e tjuv eller assasin, ta dem!!

Detta = 360 forum, icke PS3 :angry:

Men hittade själv en i en kista (kan vara random spawn dock :/ ) på ett tak av en kyrka som ligger öster om Bravil, över vattnet då, men akta dig för necromancers där inne ;)

Senast ändrad:

28 Aug 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Bättre? Nja, det är nog en smaksak, eftersom de har gjort det omöjligt att fuska samt fixat alla glitchar.

Nivå 2 · Novis

Borde ej ha köpt Oblivion.. men aja

Senast ändrad:

9 Sep 2007
Nivå 0 · Nykomling

det finns hos vissa køpmenn i staden

11 Sep 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Kolla på The Main Ingredient i Imperial City, eller All Things Alchemical i Skingrad.

14 Sep 2007
Nivå 4 · Lärling

I pc versionen finns det en i Blade fortet... Där typ Jaufree eller Martin sover...

Och så finns det en i Bealins hus..

Du kan ju alltid pröva där.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in