💬
Logga in
Fuska.se

Hur Det Är Att Vara Moderator

104 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

kolla jag är också mod ( ja jag gjorde det dåligt, men jag är så förbannat trött^^ )

ALE DU ÄR INTE MOD

jag är så j*vla trött på det här ni får tro vad ni vill men jag e en mod jag loggar in nu kl17.35

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Okej bra jag kommer =).

Nivå 9 · Veteranfuskare

Om du inte kommer eller kommer och inte är mod så kommer du bli fet dissad.

1 Sep 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #64
↗ till inlägget

Om du inte kommer eller kommer och inte är mod så kommer du bli fet dissad.

kom till fontänen i mitten
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag kommer va där.

EDIT: Min kompis sa ett sanningens ord, du kan inte svenska, hur f*n ska du då kunna engelska?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag kommer va där.

EDIT: Min kompis sa ett sanningens ord, du kan inte svenska, hur f*n ska du då kunna engelska?

mm jag kommer också vara där, garanterar att han inte är mod...
Nivå 9 · Veteranfuskare

Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre.

2 Sep 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #68
↗ till inlägget

Vi hade fel, han va mod, men han va nog den mest patetiska modden, att skryta över att man är mod sänker statusen som man har som modd med 100% Och om man går omkring och skryter över att man är mod så borde man inte få vara mod längre.

jag skryter inte, jag ville bara hjälpa folk som hade frågor och så, när jag skapade denna post
Nivå 6 · Fuskare Bajare

Nu vet vi att du är moderator =). Fast jag vill dock klaga på guiden det skulle vara snällt om du skrev om den så det blev korrekt svenska. Kommatecknen sitter väldigt fel på vissa ställen, och det där med Zammyn fattar jag inte någonting av xD.

3 Sep 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #70
↗ till inlägget

Nu vet vi att du är moderator =). Fast jag vill dock klaga på guiden det skulle vara snällt om du skrev om den så det blev korrekt svenska. Kommatecknen sitter väldigt fel på vissa ställen, och det där med Zammyn fattar jag inte någonting av xD.

ok ska vara lite mer noga om jag skriver en ny guiden :P
4 Sep 2007
Nivå 6 · Fuskare Bajare

Låter bra =).

Nivå 4 · Lärling

Att vara moderator är inte så speciellt, min brorsa har varit moderator på RS 2 gånger, jag vet hur det är att vara moderator, för att jag har fått spela på hans gubbe.

ps, ale92, om du är moderator, så bör du veta att man bannar inte folk utan anledning, om du gör det så kan du själv bli bannad, eller bli avsatt från moderator statusen, typ.

Senast ändrad:

6 Sep 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #73
↗ till inlägget

Att vara moderator är inte så speciellt, min brorsa har varit moderator på RS 2 gånger, jag vet hur det är att vara moderator, för att jag har fått spela på hans gubbe.

ps, ale92, om du är moderator, så bör du veta att man bannar inte folk utan anledning, om du gör det så kan du själv bli bannad, eller bli avsatt från moderator statusen, typ.

jag bannar inte folk för kul.... jag bannar dem om dom bryter mot någon av jagex regler
9 Sep 2007

Att du är moderator är ju sjukt. En moderator startar f*n inte en sådan här omogen tråd.

Det tragiska är att han är moderator. Han visade för mig.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Moderatorer har också rättighet att skriva, no?

f*n va ditklippt på bilden asså! Lol + Moderatorer kan ej banna bara admins kan, Mods kan bara Muta Så sluta ljuga

10 Sep 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare

TheOracle, du e nästan lite som Ironmaiden, har fel hela tiden, det e fett skillat :D

var hade jafel?

Nivå 2 · Novis

TheOracle har faktist rätt, en vanlig moderator kan inte banna folk. Dvs, en med silver krona.

Och ja, bilden är jävligt fejkad. Haha!

Senast ändrad:

@mackson

↗ till inlägget

Vad av ovanstående är det du inte fattar?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in