💬
Logga in
Fuska.se

Letar Efter Sponsor!

14 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej alla!

Jag har startat ett big project som jag gärna

vill bli klar med och fortsätta med eftersom

80% av alla planerade project här i fuska.se blir

inte klara . Aja till poängen . Jag behöver

en som kan hosta en Laggfri , 18 slots Amxmodx

Cs server 24/7 . Om du inte kan så behöver du inte skriva här .

Du hittar säkert en tråd om samma project i PC baraför den tråden

handlar om en annan sak! .

Tack och hej!

30 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #2

Tråkigt det blev..

9 Sep 2007
Nivå 3 · Lärling

Ey, checka min press ;)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Ey, checka min press ;)

Vad exakt menar du med "ka kanske sälja alla 3 servers." Säljer du själva servern eller en serverdator? Och vad menar du med priserna?

Nivå 0 · Nykomling

Får man något för det?

EDIT:http://www.excellent-servers.se/ skit billiga servrar

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Får man något för det?

Skippar du det där och köper en serverdator istället och kör en CS-server hemma blir det billigare och mkt effektivare i längden, då kan du även har fler än 1 server.

10 Sep 2007
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

↗ till inlägget

Får man något för det?

DET ÄR SPONSOR , DU SKA INTE FÅ NÅGOT FÖR DET!!! asså orka när folk frågar det!

BTT : Jag vill ha en cs-server men Groeinhaled har fixat en nu sa han :)

Nivå 3 · Lärling

AA, jag bokar servern nu, kolla mitt pm.

iBye@

Jag menar att jag ska sälja dom serverna till en annan spelare.

Å det med priserna menar jag alltså hur mycket servern kostar i månaden i £,$ ock kr, jag betalar ibland via euro men mest med kr.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

iBye@

Å det med priserna menar jag alltså hur mycket servern kostar i månaden i £,$ ock kr, jag betalar ibland via euro men mest med kr.

Så du köper servrarna för dom pengarna och säljer vidare dom till spelare? Det verkar ganska meningslöst.

11 Sep 2007
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget
↗ till inlägget

iBye@

Så du köper servrarna för dom pengarna och säljer vidare dom till spelare? Det verkar ganska meningslöst.

Verkar också meningslöst att ni går offtopic <_<
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

iBye@

lOL?

Han menar ju att han har serverna, men nu så ska han sälja dom till en annan spelare för att han kanske inte har tid med dom serverna..

Och sen så har Goreinhaled*

Han har råd med att köpa servers, han har pengar..Ganska mycket också.

Kawar* Jag var med Goreinhaled igår, å han sa att han bokade en server som man fick med 2, lan servers, som var en knife, o en surf server.

För 1070kr.

Men det kommer ta mer än 1 dag, skulle jag tro.

6 Oct 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Får man något för det?

Skippar du det där och köper en serverdator istället och kör en CS-server hemma blir det billigare och mkt effektivare i längden, då kan du även har fler än 1 server.

Nej, att ha en server uppe 24/7 i en månad kostar mycket. Kostar att köpa en serverdator mm. Rekommenderar INTE att du köper en serverdator.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Får man något för det?

Nej, att ha en server uppe 24/7 i en månad kostar mycket. Kostar att köpa en serverdator mm. Rekommenderar INTE att du köper en serverdator.

Då får jag fråga dig en sak, vad kostar det mer än datorn man köper och elen?

13 Oct 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Får man något för det?

Kan inte en exakt summa, men har du serverdator så pingar andra spelare högt (även om du har 100mb). Du kan däremot lägga in en serverdator i en serverhall men det kostar också bra med pengar, så du borde hyra istället. Kan ju säga att elen kostar mer än en server gör i månaden.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Får man något för det?

Kan inte en exakt summa, men har du serverdator så pingar andra spelare högt (även om du har 100mb). Du kan däremot lägga in en serverdator i en serverhall men det kostar också bra med pengar, så du borde hyra istället. Kan ju säga att elen kostar mer än en server gör i månaden.

Jag hostade en server här i mitt hus, kostade inte ett öre mer än vad elen gjorde, och den kostar inte speciellt mkt. En polare hostaden 12 portars server på en dator med 512 ram, kass processor och en 0,5mbits lina och det laggade inte ett skit, alla låg på runt 25-40 ping.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in