💬
Logga in
Fuska.se

Har Köpt Palestina Sjal

43 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Hej.. Jag har köpt en Palestina sjal och så...

Men vilka konsikvenser blir de? Jag köpte den för att den var snygg och jag har ingen politisk åsikt... Men andra kan ju tro annat...

Så kan man bli nerslagen eller nåt sånt där då? När man bär en sån?

:( :unsure:

Nivå 3 · Lärling

Du kommer inte bli nerslagen eller liknande. Egentligen så står det för att befria palestina, men nästan alla har det för att det är snyggt.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Du kommer inte bli nerslagen eller liknande. Egentligen så står det för att befria palestina, men nästan alla har det för att det är snyggt.

Tack. Min kompis kompis hade en svart-vit (likadan som jag) och han blev nerspöad av 4 st utlänningar... :/ Så man blev lite orolig liksom.
Nivå 4 · Lärling

Hade du tänkt sätta den på huvudet lr runt halsen?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5

Runt halsen ;)

Du kan vara säker på att inte bli nerspöad ifall du inte går och flashar den framför en del utlänningar(speciellt israeler..)

Va neutral, flasha inte, då kan folk tolka det som en politisk åsikt, och då finns chansen att du kan bli attackerad..

12 Sep 2007
Nivå 2 · Novis

Haha, ha du på dig den.

Nivå 1 · Novis

Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalar

↗ till inlägget

Jag och en släktnings Hooligans gäng..vi slog ner 5st som hade palestina sjalar.Det var rätt intressant för sen nästa dag i plugget hade ingen någon sjal på sig..sen fick hela skolan höra det,och då var det slut med sjalar

ooh yeah erat hooligan gäng azzå fy f*n vad fräna ni är spec du azzå du e min gud.

Jag skulle ju inte ha en palestina sjal på mig om jag mötte massa påverkade nynazister då de tror att du är vänster aktivist då, nazister hatar rödingar, men annars så skulle jag chilla.

o vad är chansen att träffa massa påverkade nazister?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Så alla i hela plugget blev rädda för några 13-åringar? Mm, visst...

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Du kan vara säker på att inte bli nerspöad ifall du inte går och flashar den framför en del utlänningar(speciellt israeler..)

Va neutral, flasha inte, då kan folk tolka det som en politisk åsikt, och då finns chansen att du kan bli attackerad..

Flasha? Alltså gå runt och visa upp den skit mkt och typ gå runt några och så? x)

↗ till inlägget
Lät ju snällt. :blink:
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Flasha? Alltså gå runt och visa upp den skit mkt och typ gå runt några och så? xD

Typ steka, styla

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #13

Jaha.. :o Jaja Det låter typ väldigt snobbigt x) Och jag är knappt med någon ändå så.. :/

↗ till inlägget

Nazisvin, dra åt h*lvete.

@BlueHex

För f*n, ha på den, skit i deras idiotiska åsikter, ifall nån attackerar dig, slå denne på käften

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #15
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nazisvin, dra åt h*lvete.

@BlueHex

För f*n, ha på den, skit i deras idiotiska åsikter, ifall nån attackerar dig, slå denne på käften

Mmm Det ska jag :) Men det känns lite oroligt om det kommer typ ett gäng psykiskt störda människor och sticker en kniv i en liksom =/ Fast det kan ju hända ändå av andra skäl.. Men jag kommer inte att sluta ha den :)

13 Sep 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Du är 15 (vad du utgett), räknar du med att slå ner tex 4 stycker biffiga 20 åringar? Nej, det kommer du inte. Hade aldrig haft en sjal på mig, tycker ingen borde ha det. Du gör väl det på egen risk.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Du är 15 (vad du utgett), räknar du med att slå ner tex 4 stycker biffiga 20 åringar? Nej, det kommer du inte. Hade aldrig haft en sjal på mig, tycker ingen borde ha det. Du gör väl det på egen risk.

Det skulle vara en jävligt illa situation.. :/
Nivå 6 · Fuskare

Det beror helt på var du bor, i Lund är det jättemånga som har palestinasjal. Säkert 5% av alla man ser på stan har, om inte fler.

Nivå 2 · Novis

här i umeä är det ganska vanligt ingen har fått spö av att bära en sån inte vad jag har hört vart bor sthlm eller? om du bor i sthlm kan du riskera av att få spö JA men skit i det (du borde inte ha på dig den på kvällar i sämre kvarter)

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #20

Alltså jag är ute i stockholm i typ 5 minuter mellan 6 - 7 på morgonen och sen typ 5 minuter till vid 1, 2, tiden..

På väg och hem till/från skolan.. Sen är jag inte ute mer typ xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in