Är det någon som har en aning, som kan hjälpa mig? Försöker verkligen ta reda på vad det betyder, eller åtminstonde vilket språk de tär!
Pon merco di con derran. Mi percento bin inberrino, saner comde marpento ti valeuas'
Är det någon som har en aning, som kan hjälpa mig? Försöker verkligen ta reda på vad det betyder, eller åtminstonde vilket språk de tär!
Pon merco di con derran. Mi percento bin inberrino, saner comde marpento ti valeuas'
kan det vara portugisiska
jag försökte med det med, men sen kom en kompis på att det är ett språk som kallas esperanto! jag ska försöka med den teorin å söka på google
Låter latin/italienskt...
Båda är likt men det är varken eller.. det är antagligen esperanto, men hittar inga bra lexikon på internet :/
Tycker det ser franskt ut xDD
Jag tror det är Esperanto
Franska
Pon I buy I gave with derran. Inberrino my percento bin, to saner comde marpento you valeuas'
@ Punkmantic
Nej, inte franska.
Du kan översätta den till spanska, portugesiska, w/e du kommer få ungf. samma resultat, detdär är ju knappt 30% som är översatt. Google translator suxx.
Det är inte: Spanska, portugisiska, franska eller italienska
öhh, kanske latin?
↗ till inlägget@ Punkmantic
Nej, inte franska.
Du kan översätta den till spanska, portugesiska, w/e du kommer få ungf. samma resultat, detdär är ju knappt 30% som är översatt. Google translator suxx.
g00gle tranzlat0r 0wnz wtf.
Nä, men kommer Net tools 5 tranz0rlat0rrrr ifrån gaggle?
Den går inte igenom en esperanto-translator när jag försöker, men det kanske är translatorn det e fel på...
Många translators kan inte översätta meningar, bara orden i meningen om ni fattar.
T.ex om den ska översätta "Jag kör bil" till engelska, blir det "I drive car".
↗ till inläggetJo men det blir inte så, det står bara det man skrev in...Många translators kan inte översätta meningar, bara orden i meningen om ni fattar.
T.ex om den ska översätta "Jag kör bil" till engelska, blir det "I drive car".
EDIT: Läste inte ordentligt, ursäkta.
Lite svårt att plocka fram facit om trådskaparen själv inte vet vad det är, eh?
Nej jag vet fakiskt inte, och min kompis vill inte säga något :o elakt.. haha. men det är esperanto nästan 100% säkert
Hm jo, esperanto eller ido ser det ut som.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in