↗ till inläggetDå är det ju ingen risk, såvida du inte har nassar på skolan...Alltså jag är ute i stockholm i typ 5 minuter mellan 6 - 7 på morgonen och sen typ 5 minuter till vid 1, 2, tiden..
På väg och hem till/från skolan.. Sen är jag inte ute mer typ xD
Har Köpt Palestina Sjal
Asså omg. Det kommer ingte hända ngnting. Ha på dig din sjal ffs! ;D ^^
↗ till inläggetDär finns det inga! De är jag säker på :)↗ till inläggetAlltså jag är ute i stockholm i typ 5 minuter mellan 6 - 7 på morgonen och sen typ 5 minuter till vid 1, 2, tiden..
På väg och hem till/från skolan.. Sen är jag inte ute mer typ xD
Då är det ju ingen risk, såvida du inte har nassar på skolan...
Men om det skulle komma på nån på tåget förståss... :/
Och på stan om jag skulle tänkas gå där... Men där är jag typ bara på dagen :)
↗ till inläggetTack :) Ska ha det! xD Den är skit snygg och är glad att jag köpte den :o Mycket snyggare än att inte ha den :DAsså omg. Det kommer ingte hända ngnting. Ha på dig din sjal ffs! ;D ^^
↗ till inläggetBra, och desutom så vågar inte nassar göra ngt så länge dom inte är esamma i gäng (asså inte på allmän plats) eller 100 pers i en nasse raid(demonstartion).↗ till inläggetTack :) Ska ha det! xD Den är skit snygg och är glad att jag köpte den :o Mycket snyggare än att inte ha den :DAsså omg. Det kommer ingte hända ngnting. Ha på dig din sjal ffs! ;D ^^
ÄÄ DU behöver INTE va rädd för sånt asså, medias bild av det hela ser la ut så men irl så är la chansen 1 på miljonen att du blir nerslagen för att du har en palestinasjal.
↗ till inläggetÄÄ DU behöver INTE va rädd för sånt asså, medias bild av det hela ser la ut så men irl så är la chansen 1 på miljonen att du blir nerslagen för att du har en palestinasjal.
f*n vad bra då :D :cool:
Var det inte du som lyssnade på Metallica? Då är det ju för h*lvete illa om man köper en sån där halvfabrikats sjal.
↗ till inläggetMan lyssnar på musik, man måste inte vara den.Var det inte du som lyssnade på Metallica? Då är det ju för h*lvete illa om man köper en sån där halvfabrikats sjal.
↗ till inläggetJag?Var det inte du som lyssnade på Metallica? Då är det ju för h*lvete illa om man köper en sån där halvfabrikats sjal.
Jag lyssnar inte på metallica :rambo:
Then..you have my ears, citizen.
↗ till inläggetLåter oblivion-iskt..Then..you have my ears, citizen.
Hur som helst så är det ingen som har sagt nåt iallafall ^^,
varför ha en sjal alls? speciellt om du är rädd att bli nerslagen -_-
köp en mössa
Nazister, andra högerextrema grupper och personer som i allmänhet inte gillar palestina kan få för sig att ge dig ett kok stryk ja.
För övrigt så är palestinasjalar bara någon trend och inte alls särskilt snyggt. Men de ser roliga ut om man har dem som man skall använda dem! *sätter på sig sin palestinasjal*
↗ till inläggetOm nazister m.fl. ska slå alla som har palestinasjalar får de hålla på länge.Nazister, andra högerextrema grupper och personer som i allmänhet inte gillar palestina kan få för sig att ge dig ett kok stryk ja.
För övrigt så är palestinasjalar bara någon trend och inte alls särskilt snyggt. Men de ser roliga ut om man har dem som man skall använda dem! *sätter på sig sin palestinasjal*
Palestinasjal är visst snyggt!
Palestinasjal är otroligt fult och bärs av folk som vill ha uppmärksamhet, emos i synnerhet.
↗ till inläggetMin anledning är inte de. Jag har den för att den är snygg endast :) Inte för att synas för det gör jag ändå aldrig så spela roll.Palestinasjal är otroligt fult och bärs av folk som vill ha uppmärksamhet, emos i synnerhet.
Men kan man bara inte säga till dom som stör sig på det att man har den för estetiska själ eller så? :o
Dom bryr sig inte, slå till dem på käften.
↗ till inläggetKlart man vill ha uppmärksamhet, annars lägger ingen märke till hur snygg man är. ;)Palestinasjal är otroligt fult och bärs av folk som vill ha uppmärksamhet, emos i synnerhet.
↗ till inläggetSå säger alla, även de som är emo och döljer hela huvet med den.↗ till inläggetMin anledning är inte de. Jag har den för att den är snygg endast :) Inte för att synas för det gör jag ändå aldrig så spela roll.Palestinasjal är otroligt fult och bärs av folk som vill ha uppmärksamhet, emos i synnerhet.
Men kan man bara inte säga till dom som stör sig på det att man har den för estetiska själ eller så? :o