💬
Logga in
Fuska.se

Arg På Webhallen!

66 svar · startad

låter skummt (och lite nördigt :visslar: ) att man köper en komplet onödig hjälm som inte får plats på huvet, inte e en motorcyckel hjälm så att man kan åka till skolan med den eller att den inte har innbygd auto uppladnings sjöld(fast då kanske den skulle ha kostat lite extra :rolleyes: )

Tror att jag läste nån stans att hjälmen är lika stor som en baseboll boll

neheej du den är bra mkt större än en baseboll

Aja coolt om den fick plats på Huvudet ;)

Trådstartare #25

Den är lika stor som en fotboll. Är extremt hypad över spelet nu. Fick ju 10/10 nästan överallt!

24 Sep 2007

Dom har inte skickat iväg min kopia av spelet än. Skynda!!

↗ till inlägget

Dom har inte skickat iväg min kopia av spelet än. Skynda!!

nej det har ju inte släppts än så... <_<

Inte säkert att dem planerat så bra så att man får sitt exemplar exakt på onsdagen, störande men sant.

Trådstartare #29

Nej, det kan ju bli så att ifall man har otur att man får den på tisdag ;)

↗ till inlägget

Nej, det kan ju bli så att ifall man har otur att man får den på tisdag ;)

Men då har det ju inte släppts...

Det står i deras FAQ att de vanligtvis skickar ut spelen så att de anländer på releasedagen..

↗ till inlägget

Det står i deras FAQ att de vanligtvis skickar ut spelen så att de anländer på releasedagen..

Vanligtvis ja, kommer komma tusentals undantag.

Får väl åka in till stan och köpa en Standard Edition så länge då.

↗ till inlägget

Får väl åka in till stan och köpa en Standard Edition så länge då.

Jag har själv förbokat standard, ångrar mig att jag inte tog Collectors! Kanske kan byta. :/

Kan ju med säkerhet säga att jag aldrig mer ska förboka ett spel på Webhallen om det inte kommer den 26:e. Vad är meningen med att förboka om jag kan gå till en vanlig spelaffär och köpa det tidigare?

↗ till inlägget

Kan ju med säkerhet säga att jag aldrig mer ska förboka ett spel på Webhallen om det inte kommer den 26:e. Vad är meningen med att förboka om jag kan gå till en vanlig spelaffär och köpa det tidigare?

Ja det är så sant så.

Mejlade dem och frågade. Återkommer med svar senare.

Trådstartare #38

Min klasskompis boka Halo 2 från webhallen och han fick spelet veckan efter realesen :s

Va kasst.. Verkar som jag får nöja mig med standard då, om dom inte har några collectors kvar i butiken dvs.

Shit happens!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in