💬
Logga in
Fuska.se

Assassins Creed

36 svar · startad

Trådstartare #1

När släpps egentligen Assassin's Creed? Jag har hört både november i år och november nästa år. Vilket stämmer?

Jadu, precis som du säger så är det många som säger olika. Enligt de flesta butiker i Sverige ska det komma nu i november. Men på en del ställen i USA säger de att det kommer någon gång 2008, TBA 2008...

Senast ändrad:

16:e november 2007 släpps det!

Trådstartare #4

Gött, det ska jag minsann och da köpa! Har sett fram emot det sedan sommaren 2006 fast jag har inte börjat fördjupa mig i det förrän nu. Ser otroligt bra ut.

Älskar spelet redan nu! :gitarr:

Jag har iallfall väntat på det massor. :)

Välförtjänt hype kring spelet, frågan är om det verkligen kommer att släppas i November.

Trådstartare #8

Den där trailern när Altaïr hoppar rätt ner från ett torn ner i en vagn med hö är riktigt grym.

28 Sep 2007

kommer definitivt att köpa det

↗ till inlägget

Välförtjänt hype kring spelet, frågan är om det verkligen kommer att släppas i November.

ja, det är planerat att släppas i november

Spelet kommer för konsoll i November 2007.

För pc däremot är det TBA 2008

Trådstartare #12

Ah, jag tyckte väl jag hört något i den stilen. Antar att de satsar stenhårt på PC versionen.

↗ till inlägget

Ah, jag tyckte väl jag hört något i den stilen. Antar att de satsar stenhårt på PC versionen.

Tror inte det, den blev bara försenad av någon anledning.
↗ till inlägget

nej antagligen gör dom precis tvärtom och spelet är antagligen inte unnder utveckling till PC, utan dom konverterar bara över spelet sen.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nej antagligen gör dom precis tvärtom och spelet är antagligen inte unnder utveckling till PC, utan dom konverterar bara över spelet sen.

Skulle nog snarare gissa på att Ripto har rätt.

typ 98 % av alla spel som släpps senare till nåt format beror på att dom har konverterat över spelet till det formatet <_< då kommer det inte vbara nån skillnad på spelet mot dom äldre versionerna

Skulle förvåna mig oerhört om de månaderna som skjutits upp till PC bara går till att konvertera...

Ta t.e.x Gears of War, ganska mycket extra för de som köper till PC.

29 Sep 2007

Detta som är "extra" till GoW kommer man att kunna ladda ner på Marketplace

varför skulle det förvåna dej? som SFrisk sa kommer man att kunna ´ladda ner det materialet på marketplace. och att det tar några månader gör det ju när man konverterar spel, Halo 2 kom inte ut förrän iår på data och det är likadant som Xbox versionen

30 Sep 2007
Trådstartare #20

Samma med expansionerna i Oblivion till PS3, som släpptes tillsammans med Game of the Year utgåvan för ett par veckor sedan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in