Nu är det så att jag har blivit kär i en ny tjej. Ni kan ju gissa att detta handlar om hur man ska "vinna" (eller vad man säger) henne. Vi känner varandra svagt, vi vet att varandra finns, och pratar IBLAND. Jag vill helt enkelt ha ett seriöst svar som innehåller hur jag ska börja, hur jag ska fortsätta, och hur jag ska sluta. Och helst vill jag inte läsa att det första jag ska göra är att fråga henne om hennes MSN, för det är jag för skraj för att fråga :rolleyes: . Föresten, för att svara behöver ni nog lite info om tjejen jag snackar om:
Hon är ingen fegis. Ingen sån som går ut ur saker, och hon kan bli ganska arg. Hon gillar INTE fjanterier, så svar som "ta ut henne på stan och börja strula" är INTE välkommna. Hon gillar även att bestämma ganska mycket, och är med i "tjejgänget" i min paralell. Där hörde ni också att hon inte går i min klass, jag går i 5A, hon i 5B.
PS. Ni som säger att 11åringar inte vet vad kärlek är har helt fel, jag vet var det är, och är ingen som "testar" hur det är att ha en tjej, trotts att jag aldrig haft en förut.