💬
Logga in
Fuska.se

När Släpps Ssbb.

16 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Släpps den till hösten eller.?

Inget releasedatum är sagt, men vissa saker tyder på att här i Europa kommer nog tyvärr inte att få det förräns nästa vinter...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

Nästa vinter?. Omg jag trodde tidigare. har de ens börjat på spelet.

Nivå 6 · Fuskare

Det kommer troligtvis någon gång fjärde kvartalet i år, men det är bäst att inte ha några förhoppningar, med tanke på att många av Nintendos senaste spel har blivit försenade.

Twilight Princess blev ett år försenat, och Metroid Prime 3 och Super Mario Galaxy skulle komma samtidigt som Wii släpptes, men kommer inte förrän i slutet av året.

30 Sep 2007
Nivå 1 · Novis

När jag köpte wii så resarverade jag det så jag ska få en lapp om att jag ska hämta det.Dom sa att det skulle va i mitten av oktober 07

1 Oct 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

När jag köpte wii så resarverade jag det så jag ska få en lapp om att jag ska hämta det.Dom sa att det skulle va i mitten av oktober 07

Dom ljög....

det kommer nästa år...

Var boka du??

2 Oct 2007
Nivå 5 · Fuskare

Jag tror det kommer nästa år. Kanske i Januari eller Februari.

Nivå 4 · Lärling

Jag funderar på att köpa wii men ska jag köpa det nu eller senare när roligare spel(som SSBB)kommer?

jag ska köpa SSBB när jag får mitt wii i julklapp :D

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag funderar på att köpa wii men ska jag köpa det nu eller senare när roligare spel(som SSBB)kommer?

köp sen i november.

då har MP3 kommit och nästan smg

Senast ändrad:

3 Oct 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

köp sen i november.

då har MP3 kommit och nästan smg

Ok men får nog spara i några månader..Har 200 i månadspeng..
5 Oct 2007
Nivå 2 · Novis

Månadslön FTW

13 Oct 2007
Nivå 4 · Lärling

Dom har precis sagt (12 okt) att det ska bli uppskjutet. Det släpps den 10 Februari i USA. Så kommer väl till Sverige Mars-April nån gång...

Nivå 5 · Fuskare

Trodde att det skulle komma precis efter jul ungefär :kung: .

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Dom har precis sagt (12 okt) att det ska bli uppskjutet. Det släpps den 10 Februari i USA. Så kommer väl till Sverige Mars-April nån gång...

Läste nyss det och blev förbannad...
14 Oct 2007

Imorgon.

om och om igen tills det släpps

Nivå 5 · Fuskare

Kommer det i Morgon :meddum: .

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in