💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Med Driver

2 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

jag behöver hjälp med det där uppdraget när man ska lära sig skjuta, jag klarar första o andra grejen men sen när man ska skjuta sönder däcken förlorar jag uppdraget :S när jag har skjutit sönder det första så får jag en varning att jag ska göra som han säger sen skjuter jag det andra oxå o då förlorar jag uppdraget :S

VISST f*n , DET ÄR DRIVER PARALLEL LINES JAG HAR PROBLEM MED !

Senast ändrad:

28 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Gå in i C:\Program\GT Interactive\Driver\Scripts\Mission\

OBS! Någonting sådant! (Kanske Script bara)

Men i alla fall.. Där finns massa filer, öppna de i Anteckningar och där kan du ändra hur många poliser, skada och grejjer.

Ganska logiska saker..

Jag vet inte vilken fil som är 3:e uppdraget, för det är helt ologiska FILNAMN..

i Player carmodel så kan du ha 1 till 17 (1 = långsammaste bil 17 = skitsnabb bil)

29 Oct 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gå in i C:\Program\GT Interactive\Driver\Scripts\Mission\

OBS! Någonting sådant! (Kanske Script bara)

Men i alla fall.. Där finns massa filer, öppna de i Anteckningar och där kan du ändra hur många poliser, skada och grejjer.

Ganska logiska saker..

Jag vet inte vilken fil som är 3:e uppdraget, för det är helt ologiska FILNAMN..

i Player carmodel så kan du ha 1 till 17 (1 = långsammaste bil 17 = skitsnabb bil)

öhhh , okej ? :S men jag blev länkad på ett annat forum till www.gamefaqs.com men där fanns det bara till ps2 men jag tänkte det måste vara samma , där stod det att man skulle gå fram till bariären och sen skjuta sönder däcken men det blir fortf uppdraget förlorat :S:(:/

VISST f*n , DET ÄR DRIVER PARALLEL LINES JAG HAR PROBLEM MED !

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in