↗ till inläggetDu är bara 15 år.
Enligt han press är han 13. :huh:
↗ till inläggetDu är bara 15 år.
Enligt han press är han 13. :huh:
↗ till inlägget
Han kanske skrev de när han var 13 å har inte ändrat sen? Om han nu har varit medlem i 2 år (Kollade inte).
Nu känner jag mej riktigt puckad men.. hm... ja... vad är oralsex?
↗ till inlägget
Han kanske skrev de när han var 13 å har inte ändrat sen? Om han nu har varit medlem i 2 år (Kollade inte).
Nu känner jag mej riktigt puckad men.. hm... ja... vad är oralsex?
Oral= Något som har med mun att göra.
↗ till inläggetNu känner jag mej riktigt puckad men.. hm... ja... vad är oralsex?
Oral är saker man gör med munnen. Sex vet du nog redan vad det är. Dom två sakerna möts och, tja...
Om en kille slickar några pattar så är det inte oralsex.
Oralsex är när munnen får kontakt med könsorganet.
Sluta vara kaxig, Hummerpojken! Vi vill ha kvar våra forum, inte ha några j*kla wow avdelningar.
Vad pratar du om?
Jag har rätt och säga min åsikt och har inte sagt ett skit om j*vla wow!
↗ till inläggetMen för f*n, om din brud verkligen gillar dig tror jag hon ger fullständigt f*n i hur stor k*k du har.hur vet ma at amne j har för liten penis då?
jag bruar hångla med min tjej i sänen men jag vågar liksom ej mer..eller evt ej vad jag ska göra rättare sagt
↗ till inläggetKunde inte sagt det bättre själv ;)↗ till inläggetMen för f*n, om din brud verkligen gillar dig tror jag hon ger fullständigt f*n i hur stor k*k du har.hur vet ma at amne j har för liten penis då?
jag bruar hångla med min tjej i sänen men jag vågar liksom ej mer..eller evt ej vad jag ska göra rättare sagt
Som jag uppfattat det är oralsex när man stoppar in munnen i lilleman. Men vad killar gor har jag ingen anning om. :visslar:
Ger tjejen oralsex så slickar hon fitta eller suger penis
Ger killen oralsex så suger han penis eller slickar fitta
↗ till inläggetGer tjejen oralsex så slickar hon fitta eller suger penis
Ger killen oralsex så suger han penis eller slickar fitta
Ewwww.... :o
Lova att slå till mig på käften med ett basebollbat om jag tänker på att gora det där...
Kan väl göra det om du nu ger en kille oralsex O.o
Jag tänker f*n aldrig slicka på en fitta, aldrig livet! Enjoy sex in the old way...
↗ till inlägget:o skojaru?Jag tänker f*n aldrig slicka på en fitta, aldrig livet! Enjoy sex in the old way...
Okej, kanske inte sex in the old way, men ingen oralsex, nej tack. Jag tar hellre en slickepinne.
Tack for den du, nu tänker jag på slickepinnar också! TACK SOM f*n!
Om tjejen tycker din sak är för liten, så dumpa henne, isåfall är ju hon en j*vla hora.
Två dagar och så många svar. Vi kräver en klistring, bums!
ska träffa henne i morgon :D
Lycka till!