Hoppa till innehåll

Hur?


Rekommendera inlägg

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst nissling

Att du ska ha sex med din tjej nu och du är tretton år enligt din press är det på tok för tidigt. Men om du är femton kan du nog ha en chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan ni förklara lite mer utförligt?

 

ska träffa min tjej i morgon tror jag, hur får man liksom ja? ni vet

Det kommer när det kommer, bruden lär ju inte direkt tända på att du tvingar henne till sex. Inte i den åldern iallafall (om ni är jämngamla, typ).

 

nissling:

Konstigt uppfattning det där.. Tror jag fick det senast förra veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som pollenallergi sa så ska du ju inte tvinga din tjej till sex utan det kommer när det kommer.

 

Kyssar brukar vara en bra början till sex för då brukar man kunna bli lite upphetsad, sedan är ett långt förspel nödvändigt för att göra båda upphetsade eftersom det kan göra väldigt ont för vissa tjejer vid sammlag om dom inte är tillräckligt uphetsade. Som förspel är smekningar viktigt, kyssar på munen och över kroppen, oral sex brukar gå bra hem hos det flesta killar men allt beror ju på om din tjej är intresserad av att ge dig det, hon ska ju inte tvingas om hon inte känner för det eller anser det vara obehagligt samma sak gäller det med oral sex till tjejer. Tänk på att själva sexet inte är så mycket det är förspelet som brukar vara mest skönt.

 

När det kommer till själva sexet så gäller det först och främst att båda är redo och känner att allt känns tyggt och säkert. Och är det tjejens första sex gäller det att vara försiktigt och ta det långsamt. Det man brukar komma ihåg efter att ha haft sex första gången är inte känslan utan den man gjorde det med. Därför är det oxå viktigt att man är helt säker på att man vill ha sex med just den personen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur vet ma at amne j har för liten penis då?

jag bruar hångla med min tjej i sänen men jag vågar liksom ej mer..eller evt ej vad jag ska göra rättare sagt

För det första oroa dig inte för storleken det är nog ingen fara. Vet att det kan vara svårt i början, men när jag och min kille började så tog vi det steg för steg, vi började med kyssar tills vi var vana med det sedan gick vi över till att jag lät honom ta på mina bröst och känna över kroppen när vi var vana med det började vi våga göra saker som att ta av oss kläderna och ha underklädderna på men med tiden så kändes det även okej att ta av dom. Du får försöka luska lite med din tjej för att få ut om det finns ngt intresse alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du e eden bästa selene !!

 

men jo jag e lite besvärad av stolke min e typ liten men ej minst men den e liten.

 

och liksom ta på hennes börst ok fine men om jag skulle göra de och hon blr typ arg gör slut och sprider rykten som tjejr typ e bäst på :/ de oroar jag mig för med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...