💬
Logga in
Fuska.se

Metroid Prime 3 Corruption Släppt I Vissa Delar Av Europa.

19 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Måste man boka spelet för att kunna få det eller behöver man bara gå till butiken och köpa det imorgon?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #2
↗ till inlägget

Måste man boka spelet för att kunna få det eller behöver man bara gå till butiken och köpa det imorgon?

Det beror precis på var du bor, om du bor i stockholm/göteborgs-trakterna, så behöver du troligen boka det. Men bor du i någon liten by, så kan du säkert hitta det där. :lol:

29 Oct 2007
Nivå 12 · Mästerfuskare

Hört att det kan vara jobbigt om wii removten hamnar utanför "området" där mottaningens saken sitter på tvn?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Hört att det kan vara jobbigt om wii removten hamnar utanför "området" där mottaningens saken sitter på tvn?

Aldrig hänt för mig än! =)

2 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare

Köpte det för 489 Kr :gitarr: .

Nivå 4 · Lärling

Varvat det två gånger nu :lol: en gång på Normal och en på Veteran.

Nivå 5 · Fuskare

REDAN?

Fick det idag men min brorsa har också en omgång så jag kan inte sitta och spela hur mycket jag vill :( .

Nivå 4 · Lärling

Jag fick det på lördagen förra veckan, dagen efter det släpptes. Jag har spelat det hela veckan så det är inte så konstigt att jag redan klarat det två gånger. Har dock varken fått 100 % Scan eller Items...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Jag har knappt spelat någonting. :(

Jag fick det dagen det släpptes. Dock har jag inte kommit igång riktigt än, och har inte spelat sedan i måndags (om man inte räknar med idag, har börjat komam igång på riktigt nu).

Självklart börjar man direkt på Veteran! :D

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Börja på Advanced, är bättre, free aim on lockon! =D

Nivå 5 · Fuskare

Har klarat den första bossen och är på nästa bana.

Jag kommit till ett stort "torn" som det lyser gula strålar ifrån och fattar "nadda".

3 Nov 2007
↗ till inlägget

Advanced sikte menar du? ;D

Jag kör på Standard. Det finns ju "free aim on lockon" där också.

Kontrollen äger btw.

Nivå 5 · Fuskare

Kör också på Standard.

4 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Behöver hjälp ...Hur hittar man energi källorna i Bryno och Elisia town?, Gel är kordinationen på bryno och mec på elisia.

10 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Advanced sikte menar du? ;D

Jag kör på Standard. Det finns ju "free aim on lockon" där också.

Kontrollen äger btw.

Började nyss på hyper mode. Snacka om seriös utmaning man fick. Alla bossar är typ 3 gånger svårare. Men kul är det alltid. ^^

Nivå 4 · Lärling

I förrgår klarade jag sista boss på Hypermode, det ska vi inte ens snacka om! Man måste vara hur bra som helst på att undvika attacker. Man dör hur många gånger som helst ÄVEN om man är en bra Metroid spelare. Den som klarar den på Hypermode för första gången, utan att ha läst nån guide eller nånting är en riktig spelnörd.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

I förrgår klarade jag sista boss på Hypermode, det ska vi inte ens snacka om! Man måste vara hur bra som helst på att undvika attacker. Man dör hur många gånger som helst ÄVEN om man är en bra Metroid spelare. Den som klarar den på Hypermode för första gången, utan att ha läst nån guide eller nånting är en riktig spelnörd.

Det är äckligt svårt men riktigt kul med en rejäl utmaning också. Även om man vill kasta ut wii-remoten genom fönstret ibland när det inte går som man vill.

11 Nov 2007
Nivå 4 · Lärling

Håller med. Om man använder Hypermode 60 gånger normalt, kanske man använder det 250 gånger på Hypermode. ALLA Space Pirates är värda att använda Hypermode på, om man inte bara möter en i taget. Det börjar bli jobbigt senare i spelet när alla Space Pirates man möter också går in i Hypermode. Klarar man Hypermode kan man faktiskt känna sig riktigt stolt.

Nivå 5 · Fuskare

Har inte spelat så mycket men är på den tredje bossen på Standard nivån.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in