💬
Logga in
Fuska.se

Köp Inte Nintendo Wii

10 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Jag fick Nintendo Wii i present för några dar sen, men det var så j*vla tråkig att jag slängde ut skiten genom fönstret.

Köp den inte!

Jag har den. Den är jätterolig!

P.S. Onödig tråd?

↗ till inlägget

Jag fick Nintendo Wii i present för några dar sen, men det var så j*vla tråkig att jag slängde ut skiten genom fönstret.

Köp den inte!

Slängde du ut den?!! Du kunde ju gett den till mig :P

Skit snack, Nintendo Wii är jätte kul. Speciellt om du har chippat det! ^_^

7 Nov 2007

Din föräldrar hade tagit spelen så du inte kunde spela eller hur ^^

Dom tog sen in det när du titta bort och har gömt det i sin mys hörna på vinden/källaren och har så de kul när du inte är hemma :P

Desutom måste du vara extremt ego om du bara kastar ut presenter som du fått av dina nära och (jag är osäker om detta är rätt) "kära".............

BTW....onödig tråd

Men din bortskämda skitunge, Nintendo Wii är inte till för de nyaste fetaste spelen med übergfx.

Det luktar troll.

Wii äger från och med nästa fredag.

Du är inte riktigt klok, jag menar ( jag tror INTE du slängde ut det ur fönstret ) man slänger inte ut julklappar genom fönstret och framförallt inte när man är 14 <_< .

Förstår om du tycker det är tråkigt, du är väl en enstöring som inte har några vänner, å wii är inte så jätte roligt att spela själv, säger dock att de går men de e mycket roligare om man är fler...

8 Nov 2007

weirdo wii äger. kanse inte världens bästa grafik men wii äger din shittiga ps3/xbox 360

Senast ändrad:

§1.11

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.