några av de kanske har förändrat fick det ur en bok som jag har haft i några år... + det med sängen det är inte många som har säng i många delar av asien har man inte det och i afrika så 2/3 av världens befolkning har inte sängar däremot tillbringar man 6månader av sitt liv på toan
Onödiga Fakta
jo.. sån har fakta stämmer ju aldrig. det är ju olika från person till person :P. man kan inte säg att alla spenderar 1/3 av sitt liv i sängen för det är ju inte sant. va ju 1 snubbe som va med i hundra höjdare som sov typ 5 min per dygn eller nåt sånt.
men de räknar dem som gör det för det mesta de räknar inte hela världen fattar du väl.
mvh
din andra hjärnhalva
nu ska vi se vilka faktor som inte är santa kan nån hjälpa mig?
det är inte omöjlig att slicka sin armbåge min kompis gjorde det igår så det är löst=)
Varfor sa du då att man inte kunde slicka sin armbåge forut?
för jag inte hade bevis kanske?
nån som du kanske inte känner så bra men som känner dig bra ville skicka ett meddelande till dig:
Hade du inte slängt bort mig så hade du kanske tagit reda på fakta innan du bara postade massor med lögner här...
MvH// din Vänstra Hjärnhalva
sen vill jag själv tillägga något:
trippel post O.o
laggade så det kom en ny skulle bara ändra.
visste du att:
du visste att
du visste det!
Nej det visste jag inte
hehe
Den bärbara konsollen Nomad inte kunde kopplas ihop med en 32X.
Genom att läsa denna mening får du reda på att du läser denna mening.
visste du att:
denna tråd börjar bli oseriös??
mithril: hår och naglar växer inte efter döden
Hår och naglar växer ett litet tag efter man dött... runt ett dygn om jag minns rätt. Alla celler dör ju inte bara för att hjärnan slutat arbeta.
en mygga har 42 tänder.
blåvalspenis är 8 inte 7 meter lång.
elefanten är det enda djur som inte kan hoppa.
Han som upfann microsoft gick miste om hela företaget för att han va och fiskade vid ett viktigt möte.
naglar är gjorda av gammalt skinn.
i munnen finns det hundratals bakterier.
schimpanser våldtar sina egna ungar.
↗ till inläggetdu gjorde tråden roligare:Den mygga har 42 tänder.
blåvalspenis är 8 inte 7 meter lång.
elefanten är det enda djur som inte kan hoppa.
Han som upfann microsoft gick miste om hela företaget för att han va och fiskade vid ett viktigt möte.
naglar är gjorda av gammalt skinn.
i munnen finns det hundratals bakterier.
schimpanser våldtar sina egna ungar.
↗ till inläggetSexigt B)En blåvals penis kan bli upp till 7 meter lång. omfg!!!!
på kalle ankas pocket nummer 338 sidan 134 putter Farbror Joakim ner Kalle anka ur en stol
Ibland kräks jag.
↗ till inläggetHit med rodret! Ur vägen(säger joakim)på kalle ankas pocket nummer 338 sidan 134 putter Farbror Joakim ner Kalle anka ur en stol
vilket sätt!(säger kalle)
:P så det va sant.