💬
Logga in
Fuska.se

Första Kyssen?

197 svar · startad

Nivå 2 · Novis

första gången jag hånglade va i sjuan :)

26 Oct 2007
Nivå 4 · Lärling

jag och min tjej skulle kyssas i klass 5 men hon fega ur.... en j*vla fegis.... fast nu har jag ny på gång hon är som paradiset :D

11 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Som "första" kyssen så blev det redan i dagis.. <_< um ja jag pussade den enda tjejen i dagis där helt enkelt bara, framför polare o allt (vi var bara 4 de dan ändå)

Sen var det väl någon dag efter så sa jag åt henne och komma med mig (vi var vid en lekplats) så gick vi under rutshkanan och där försökte jag "vuxenkyssa" henne eller något liknande. Då sa hon "sådär gör vuxna" och om hon gillade det vet jag inte men det är sant jag lovar. Så det var ju en liten kompispuss då, en riktig kyss av någon jag gillar har aldrig inträffat.

15 Nov 2007
Nivå 4 · Lärling

svar nej men jag har lite på gång ;)

16 Nov 2007
↗ till inlägget

Som titeln säger...

Min första var bara för några veckor sen... Det kom en av mina kompisar och sa nåt i stil med: Du är skitfeg, du kysser aldrig *namn* fegis! :D Sen sa jag bara: Äsch, det är väl inge svårt... Då gick jag bara fram och kysste hon. Var inte ett dugg nervös eller nåt, kändes som det hände automatiskt. ^^

1: du är lite ung

2: du är inte ''cool'' om du tror de

3:ontopic:har aldrig kysst nu väntar på min sanna kärlek=)

Nivå 3 · Lärling

Någon lek på dagis ledde till ett och annat...

↗ till inlägget

Någon lek på dagis ledde till ett och annat...

haha exakt
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Som titeln säger...

Min första var bara för några veckor sen... Det kom en av mina kompisar och sa nåt i stil med: Du är skitfeg, du kysser aldrig *namn* fegis! :D Sen sa jag bara: Äsch, det är väl inge svårt... Då gick jag bara fram och kysste hon. Var inte ett dugg nervös eller nåt, kändes som det hände automatiskt. ^^

1: du är lite ung

2: du är inte ''cool'' om du tror de

3:ontopic:har aldrig kysst nu väntar på min sanna kärlek=)

Den som väntar på något gott väntar alltid för länge och missar go bitar på vägen

not yet menz, :/

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

17 och aldrig blivit kysst?
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag gick i dagis då jag var med en tjej från morgon tills det var slut för dagen i dagis.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

ne inte på riktigt (: såna grejer i 3:an å så räknas ju inte ir?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nee, men varför har du inte strulat eller sånt?
17 Nov 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Alla får inte lika lätt att hitta sin kärlek, jag kysste min första i, 6an. Tror jag.

Nivå 6 · Fuskare

Okej, vill ni hör min berättelse?

Okej, här kommer den:

Jag ver på ett tonårs läger. Sista natten var det ringlekar uppe på en fotbolsplan, efteråt var det kramring. Det var med en tjej i kramrigen som jag hade växlat typ 20 ord med... hon visste mitt namn, och tyckte tydligen om att säga det! När vi kom fram till varandra kramades vi lite extra länge. Efter typ 2 timmar (kl.02.00) så hade väldigt många gått och det var kanske 12 pers. kvar. Då kramades vi väldigt länge, och så ville hon gå ut lite från ringen så de andra kunde gå förbi!

Där kysstes vi, och sen hånglade vi i 4 timmar innan vi somnade tilsammans i en uppblåsbar säng inne i samlingsalen. kl. 20 i åtta på morron vaknade jag ava att hon ville hångla lite innan hon gikc iväg. kl. 07.50 gick jag till min säng och kl. 08.00 var det väckning!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Okej, här kommer den:

Jag ver på ett tonårs läger. Sista natten var det ringlekar uppe på en fotbolsplan, efteråt var det kramring. Det var med en tjej i kramrigen som jag hade växlat typ 20 ord med... hon visste mitt namn, och tyckte tydligen om att säga det! När vi kom fram till varandra kramades vi lite extra länge. Efter typ 2 timmar (kl.02.00) så hade väldigt många gått och det var kanske 12 pers. kvar. Då kramades vi väldigt länge, och så ville hon gå ut lite från ringen så de andra kunde gå förbi!

Där kysstes vi, och sen hånglade vi i 4 timmar innan vi somnade tilsammans i en uppblåsbar säng inne i samlingsalen. kl. 20 i åtta på morron vaknade jag ava att hon ville hångla lite innan hon gikc iväg. kl. 07.50 gick jag till min säng och kl. 08.00 var det väckning!

....det där låter som en sån stor j*vla lögn-_-
Nivå 6 · Fuskare

Det skulle jag också tro faktiskt, men det är sant!

Btw: När jag såg att någon hade svarat tänkte jag faktiskt: "Det är säkert någon som påstår att det är lögn" coolt va?

18 Nov 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Alla får inte lika lätt att hitta sin kärlek, jag kysste min första i, 6an. Tror jag.

Palla kärlek när man är ung? Man kommer typ skaffa seriöst förhållande när man är 20-30 år så...
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Okej, här kommer den:

Lol, nice om det är sant ;)
Nivå 6 · Fuskare

It is! Men ni behöver inte tro på sannningen...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in