Nån som vet en bra sida där man kan skriva ut spel omslag. har nämligen blitt av med mitt till MoH Airborne.
Någon??
Nån som vet en bra sida där man kan skriva ut spel omslag. har nämligen blitt av med mitt till MoH Airborne.
Någon??
Cd-cover har allt!
kan du skriva en länk? :)
ja,vafan, när nån annan kan göra det så varför göra det själv?!
tdy blev ägd (:
↗ till inläggetPå vilket sätt blev jag ägd? Förklara nu utförligt och bra.tdy blev ägd (:
Pefsin: Bra tankesätt... Auahaheu
↗ till inlägget
Länken funkar inte. ;:
↗ till inlägget
Konstigt :S Kanske inte var .com då :S
Hursomhelst så fick jag en varning för att ha postat den :S Xade har ingen humor, inte för att det var roligt, hemsidan (.com trodde jag det var :S) ska egentligen ha en guide för noobs till hur man använder google :P
↗ till inlägget
Konstigt :S Kanske inte var .com då :S
Hursomhelst så fick jag en varning för att ha postat den :S Xade har ingen humor, inte för att det var roligt, hemsidan (.com trodde jag det var :S) ska egentligen ha en guide för noobs till hur man använder google :P
Lämna forumet om du tänker bete dig så. Vi vill inte ha dig här!
↗ till inläggetja,vafan, när nån annan kan göra det så varför göra det själv?!
Spara tid, duh.
Här är en grym sida!
har nästan allt...
( obs, när du kollar på spel/film/cd omslaget så ser det litet ut i internet, men när du "sparar som.." till skrivbordet typ, så blir kvaliten skit najs och den blir jätte stor, som värkliga covern i butiken, och så finns det olika verisioner av vissa covers t ex om vi säger GTA SAN ANDREAS PS2, så finns det GTA SAN ANDREAS PS2 SPANNiSH och GTA SAN ANDREAS PS2 USA och GTA SAN ANDREAS SWE... välj då Swe , om du inte hade fatat det xD
WTF! hittar inte den svenska versionen av omslaget.men jag hittade en annan som passade bra :D
Tack för alla svar! :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in