Hej där...
detta händer minst 1 gång i veckan...
Typ fredagar äter jag altid Pizza, pappa är pizza bagare och har pizzeria... ibland kan det hända, att jag kommer hem från skolan och slänger i mig en Pan Pizza (Kebab, BiLLYS) ..
På lördagar har vi, (några kompisar och jag) bestämt att turas om med att ha en filmkväll hos någon.. Varje lördag.. kväll ... och ni anar inte hur mycket chips popcorn och läsk vi äter/dricker då...
Måndag-Torsdag: Normalt.. nästan inget onyttigt äts, kanske läsk någongång eller något litet
Fredag: Pizza
Lördaag: Tårta (ibland) , Chips/Läsk
Söndag: Normalt..
Det e svårt och tänka.. nu ska jag inte äta det för det är onyttigt och man blir fet ... och får ont i magen, när man kollar på film och har skit kul med sina kompisar... ibland har vi tillochmed tårta.. idag firade min syrra sin födelsedag, och jag åt skit mkt tårta ... och igår fyllde hon år ... igentligen, och då åt vi också tårta.. mycket grädde och sånnt på och nu känner jag mej skit tjock och ångrar att jag ätit det, ont i magen också ... blä :/
Snälla hur f*n ska jag sluta? Gör ca 200 Situps varje kväll innan jag lägger mej , för att få magen och bli lite plattare.. och det hjälper .. jag kan se ut att ha en skit plat mage, men när jag bara äter pizza eller något .. kommer det, i några dagar se ut som jag har en öl mage >_< (och ja, jag vet.. när man äter blir magen lite större men ändå..)
Vikt: 62.5kg Längd: 177cm
Jag har övervikt... vill gå ner :( inget hjälper, men om man håller på med situps som jag nyss börjat med, tror ni det vissa lite resultat.. asså.. jag vill gå ner i vikt av fett, men om jag istället går upp av muscler och har nte mycket fett så visst, men hälre magmuscler änn fett?
Jag vettifan hur många trådar jag läst i fuska.se om samma problem x]
Och vad tycker ni om .. Onyttigheterna jag äter? Man kan säga att det nästan bara är Lördag jag äter godis/chips/läsk/tårta.. och på fredag En pizza/Pan pizza... Söndag och alla andra dagar är normalt..
plus att jag bara sitter hemma, eller hemma hos en kompis eller typ sitter ute någonstans och tråkar..