50 Cent med Amusement Park tror jag.
Bästa Raplåt
Är inte så förtjust i rap och hip hop, men Chemical Brothers - The Salmon Dance är iaf rätt skön.
Ken Ring- Cutta dom
Vet inte om det räknas som riktig rap, men tror det iaf...
"Alla vill till himmelen" med timbuktu är bra. Timbuktu är den enda bra raparen som finns.
Cannibal Corpse - All rappers shall be molested and exceuted
↗ till inläggetDen låten är så skön asså.Cannibal Corpse - All rappers shall be molested and exceuted
↗ till inläggetTack tack...↗ till inläggetDet var visa ord från dig, sert219Hummerpojken du är så j*vla vis. Hahaha. Rock suger. 2pac å snoop dogg äger.
↗ till inläggetOm du tycker all rock suger gillar du inte musik.Hummerpojken du är så j*vla vis. Hahaha. Rock suger. 2pac å snoop dogg äger.
Sert, när sa jag att hiphop suger och rock är bra?
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du tycker all rock suger gillar du inte musik.Hummerpojken du är så j*vla vis. Hahaha. Rock suger. 2pac å snoop dogg äger.
Vad vet du?
Bara för att någon annan inte gillar samma musik som du gillar, så är det absolut inte så att man inte gillar musik, förstår du det?
Så sluta upp med skitsnacket.
Ni som inte gillar Rap, ingen har tvingat er att skriva här, så håll er bara ifrån tråden och sluta komma med löjliga kommentarer.
Förövrigt gillar jag även, Tupac - Changes. Har aldrig lyssnat på en annan låt som är lika meningsfull som denna.
↗ till inlägget↗ till inläggetDen låten är så skön asså.Cannibal Corpse - All rappers shall be molested and exceuted
Diggar verkligen beatbox solot i mitten. Fyfan.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du tycker all rock suger gillar du inte musik.Hummerpojken du är så j*vla vis. Hahaha. Rock suger. 2pac å snoop dogg äger.
Vad vet du?
Bara för att någon annan inte gillar samma musik som du gillar, så är det absolut inte så att man inte gillar musik, förstår du det?
Så sluta upp med skitsnacket.
Ni som inte gillar Rap, ingen har tvingat er att skriva här, så håll er bara ifrån tråden och sluta komma med löjliga kommentarer.
Förövrigt gillar jag även, Tupac - Changes. Har aldrig lyssnat på en annan låt som är lika meningsfull som denna.
BTNH - Crossroads kanske?
24 hours to live med Eazy-E, själv så tycker jag att Eazy-E var en av de bästa rapparna.
Den enda hiphop låt jag hört är nog My Hot , faktiskt jävligt chill den var typ hiphop/techno :S
↗ till inläggetVa? Har jag sagt att du har sagt de?Sert, när sa jag att hiphop suger och rock är bra?
Jag får huvudvärk av rapp å sånt skit, hårdrock är ett måste xD.
Men Mange smidth-Jag talar ut. Duger.
Kan typ bara en ända bra rap låt eftersom att jag inte lyssnar på rap.
D12 - The Rap Game
^^
Big Pun-Bewere är ochså bra.
R.I.P. to Tupac,Eazy-E,Big Pun,Jam Master Jay och The Notorius BIG.
Kan inte så mycket hip hop eller rap, men om man nu måste välja:
When I'm gone - Eminem
Just D - Juligen