💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel?

19 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

nu får jag äntligen köpa skutspel för mina föreldrar. men inte sådanna spel som man dödar för nöjets skull.

så jag undrar vilket som är det bästa.

Nivå 2 · Novis

Haha :).Förlåt att man smågarvar lite. Jaja om du ska ha ett bra skjut spel på wii köp Medal Of Honor: Vanguard. Väldigt bra, Och man dödar inte för nöjes skull, Man krigar för att rädda världen från nasism:P. Köp det så har du ett bra skjut spel, Sen finns det Call of Duty 3 ochså, En bra skjut serie.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Haha :).Förlåt att man smågarvar lite. Jaja om du ska ha ett bra skjut spel på wii köp Medal Of Honor: Vanguard. Väldigt bra, Och man dödar inte för nöjes skull, Man krigar för att rädda världen från nasism:P. Köp det så har du ett bra skjut spel, Sen finns det Call of Duty 3 ochså, En bra skjut serie.

oki tack, men varför skrattade du?
Nivå 2 · Novis

No Offense:). Men köp Vanguard det är asbra.

Nivå 3 · Lärling

Köp medal of honor/call of duty, eller metroid prime(det är lite overkligt, du dödar typ rymdpirater).

23 Nov 2007
Nivå 1 · Novis

köp metrio prime 3 det äger :cool:

25 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

super smash bros brawl man dödar inte då men :lol:

Nivå 0 · Nykomling

Vilket spel tycker ni att jag ska köpa om jag skaffar Wii?

26 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Om du inte vill mörda nån köp en Zapper och få med Links crossbow practis XD

Resident Evil 4 krossar allt motstånd.

28 Nov 2007
Nivå 3 · Lärling

Kabby: Om det är hans första shooter, så är inte Resident Evil en bra idé, då det är jävligt läskigt, om man spelar på kvällen. =D

4 Dec 2007
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Har ju inte släppts ens.

Ingen vet ens när det släpps (i Europa).

Och det är inget skjutspel.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har ju inte släppts ens.

Ingen vet ens när det släpps (i Europa).

Och det är inget skjutspel.

Dom har klar gjort att vi skulle få det i januari nån gång

Btw Köp House of the dead när det kommer ut ^^

6 Dec 2007

Metroid Prime Corruption, Of course!

10 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling

Jag har hört att Call of Duty SUGER till Wii! Jag har ju själv inte testat men jag läste det i Gamereactor för ett tag sen..

11 Dec 2007
↗ till inlägget

Fel, vi kommer att få det i typ Juni-Juli.
22 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling

Ja men de bästa du kan köpa (enligt mig) om de e så du ligger till så e de bwii (battalion wars 2) ser skit bra ut å e inte våldsamt. men skaffa re4 om du vill ha något å bita i :D

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Kabby: Om det är hans första shooter, så är inte Resident Evil en bra idé, då det är jävligt läskigt, om man spelar på kvällen. =D

då ser inte vi läskigt på samma sätt, jag spela resident evil 2 när det nyss släppts(tror jag var typ 7 år då)men resident evil är ett bra spel (kanske lite svårt i början om man beslutar att ta skydd i huset) men visst resident evil slutar ju med att man rädda världen men det är ingen bra ursäkt för att spränga hjärnan på alla eller se efekten av en överhettad renigator eller att titta på de ricktigt trevliga transformationerna (syftar på t.ex the big cheese, första gubben med lite förmycket plagas [tror jag menar början av kapitel 1.3 eller 1.4] ,krauser arm och lord sadlers härliga tribut i slutet)
23 Dec 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fel, vi kommer att få det i typ Juni-Juli.

Nej men det står inget datum på Nintendo.se så vi har inte fått nått klar gjort än :/
28 Dec 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Vilket spel tycker ni att jag ska köpa om jag skaffar Wii?

mario galaxy

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in