wii eller Xbox 360 va tycker ni
svara snabbt så e ni snälla :D
wii eller Xbox 360 va tycker ni
svara snabbt så e ni snälla :D
360
Har haft Xbox 360 och sålt det (Har nu Ps3) men Wii ;)
det beror helt på dig... om du är en riktig gamer och om du har internet så ska du ha 360 inget snack om saken... med live på xboxet så blir det en helt annan känsla... Wii är roligt som as i alla fall vid en första titt... det är mest roligt om man inte är ensam när man spelar och om du har mindre syskon osv som kan vilja vara med ;) minuset med Wii är bristen på shooters (det behöver inte vara ett minus det beror helt på dig) och grafiken som är ligger ungefär mellan 360 och ps2...
hoppas det hjälpte
Om just valet måste vara runt wii eller 360, skulle jag valt 360, wii är helt enkelt inte en tillräckligt kraftig consol för dagens spel.
Båda! Hehe nejmen jag är riktigt sugen på att ha Wii. Tror det är den bästa spelkombinationen.
Vilken konsol du ska välja beror ju helt på dig själv. Svårt för oss att svara när vi inte vet vad du gillar etc.
Han frågar faktiskt vad vi tycker. Jag skulle tatt en Xbox 360.
du måste ju ha båda! antinge 360 och Wii elr PS3 och Wii
↗ till inlägget...och grafiken som är ligger ungefär mellan 360 och ps2...
Vadå mellan PS2 och 360, Wii har ju f*n samma grafik som Gamecube, typ inte ens några nya grafikkretsar, bara lite tweakat för att få snyggare grafik, Wii's grafik ***** ********!
↗ till inläggetVilket kan bli helt fel val eftersom alla är olika.Han frågar faktiskt vad vi tycker. Jag skulle tatt en Xbox 360.
360. Grafiken på wii är.. Hur ska jag säga det? Så förbannats s*tans ******* ful så in i h*lvete så jag har valt att kalla den för InTechGrafik.
fuck, varför valde jag inte Hitech som namn, Men eftersom Intech liknar hitech så menar du att det är bra grafik på wii :)
Wii +
Super mario
Zelda
"Styrningen
360 +
Onlineläget
Sen vet jag inget mer..
↗ till inläggetHmm, fler påståenden? Nej, jag valde bara att kalla den för InTechGrafik, har inget med dig att göra. Förstår inte varför folk har anmält mitt inlägg har väl rätt att ha mina egna åsikter ffs.fuck, varför valde jag inte Hitech som namn, Men eftersom Intech liknar hitech så menar du att det är bra grafik på wii :)
Wii +
Super mario
Zelda
"Styrningen
360 +
Onlineläget
Grafiken
Sen vet jag inget mer..
↗ till inläggetfuck, varför valde jag inte Hitech som namn, Men eftersom Intech liknar hitech så menar du att det är bra grafik på wii :)
Wii +
Super mario
Zelda
"Styrningen
360 +
Onlineläget
Sen vet jag inget mer..
Vet inte mer? Du är en idiot, InTech. Ärligt talat en av de dummaste människorna jag haft ouren att på något sätt träffa på.
Här är sanningen om 360 och Wii, något som du verkar förtränga i ett desperat försök att inte berömma Microsoft för mycket.
360+
Bra kontroll för skjut och bilspel
Onlineläge
Bra användarfunktion
Det släpps flera demos i veckan
Mass Effect
Halo 3
Bioshock
Gears of War
Call of Duty 2
Wii+
Revolutionerande handkontroll och styrning
Bra onlineläge
Super Mario
Zelda
Super Smash Bros.
Billig
Bra prestanda trots storleken (som 3 DVD fodral ställda i rad mot varandra)
Det är bara att inse att 360 har många plus. Fler än du vägrar att tro.
↗ till inläggetBåda konsollerna har mååånga fler plus än de där.↗ till inläggetfuck, varför valde jag inte Hitech som namn, Men eftersom Intech liknar hitech så menar du att det är bra grafik på wii :)
Wii +
Super mario
Zelda
"Styrningen
360 +
Onlineläget
Sen vet jag inget mer..
Vet inte mer? Du är en idiot, InTech. Ärligt talat en av de dummaste människorna jag haft ouren att på något sätt träffa på.
Här är sanningen om 360 och Wii, något som du verkar förtränga i ett desperat försök att inte berömma Microsoft för mycket.
360+
Onlineläge
Bra användarfunktion
Mass Effect
Halo 3
Bioshock
Gears of War
Call of Duty 2
Wii+
Bra onlineläge
Super Mario
Zelda
Super Smash Bros.
Billig
Det släpps ju inte flera demon i veckan på ps3.. säkert gör det ju de på wii också..
Och ja, jag slösar inte bort min tid på ett spelforum , och skriver upp alla fördelar på alla konsoller skulle väl bli några miljoner per konsoll..
Och wii har inte värdens bästa onlineläge, iaf inte om man mäter med 360..
↗ till inlägget360 onlineläge>wii onlinelägeDet släpps ju inte flera demon i veckan på ps3.. säkert gör det ju de på wii också..
Och ja, jag slösar inte bort min tid på ett spelforum , och skriver upp alla fördelar på alla konsoller skulle väl bli några miljoner per konsoll..
Och wii har inte värdens bästa onlineläge, iaf inte om man mäter med 360..
har ett wii, ska få ett 360 för wii typ suger-_-
↗ till inläggetBåda konsollerna har mååånga fler plus än de där.↗ till inläggetfuck, varför valde jag inte Hitech som namn, Men eftersom Intech liknar hitech så menar du att det är bra grafik på wii :)
Wii +
Super mario
Zelda
"Styrningen
360 +
Onlineläget
Sen vet jag inget mer..
360+
Onlineläge
Bra användarfunktion
Mass Effect
Halo 3
Bioshock
Gears of War
Call of Duty 2
Wii+
Bra onlineläge
Super Mario
Zelda
Super Smash Bros.
Billig
Men snälla du, vem orkar ta med alla hundratals plus? Tror dem han tog med säger det mesta
↗ till inläggetSom tur är så är inte Wii till för alla grafikgalna fjortisar.360. Grafiken på wii är.. Hur ska jag säga det? Så förbannats s*tans ******* ful så in i h*lvete så jag har valt att kalla den för InTechGrafik.