💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

10 svar · startad

1.När man pratar med goblinarna i goblin villige så ska man ge en orange goblin armour vart finns den?Ps kan inte stava.

2.Hur gör man plankor?

Nivå 6 · Fuskare

som jag sa i 2 andra trådar:

↗ till inlägget
Nivå 7 · Fuskare

Du fixar en vanlig goblin armour och sedan måste du färga om den.

27 Nov 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Du fixar en Goblin Armour och tar och blandar en Yellow Dye (Gul färg) och en Red Dye (röd färg) och sedan måla ^^

Plankor är members.

29 Nov 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du fixar en Goblin Armour och tar och blandar en Yellow Dye (Gul färg) och en Red Dye (röd färg) och sedan måla ^^

Plankor är members.

Det är bättre att köpa Orange dye , för 500gp , iaf jag gör det <_<
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Plankor är members.

Det är bättre att köpa Orange dye , för 500gp , iaf jag gör det <_<

när man kan göra egna för 10? Nej tack!

Nivå 6 · Fuskare

Jag köper också. 500 gp är ju ingenting och man sprar massa tid.

Nivå 0 · Nykomling

hej! jag är lvl 124 och vill gärna hjälpa till: plankor är inte members att skaffa man behöver till dragon slayer

du skaffar plankor i t.e.x wildy på en gravplats full med zombies så där skaffar du dom

PS: zombies e lvl24 DS

Nivå 6 · Fuskare

Okej, för er noobs:

För att få yellow dye och red dye:

Gul:

Gå till häxan i drayonr village (söder om falador och väster om Lumbridge) ta med typ 2 lökar hittar du om du går nord om draynor sedan vid korsningen tar du vänster och första huset till höger, på bakgården finns det...

Sedan tar du fram 5 gp och ger allt till häxan.

För röd:

Gå till häxan, ta med typ 2 tomater finns i hennes hus... och 5 gp... sedan blandar du färgerna och sedan häller dem på mailen!

16 Dec 2007
↗ till inlägget

Okej, för er noobs:

Gul:

Gå till häxan i drayonr village (söder om falador och väster om Lumbridge) ta med typ 2 lökar hittar du om du går nord om draynor sedan vid korsningen tar du vänster och första huset till höger, på bakgården finns det...

För röd:

Gå till häxan, ta med typ 2 tomater finns i hennes hus... och 5 gp... sedan blandar du färgerna och sedan häller dem på mailen!

vart är häxan i draynor village?

↗ till inlägget

Okej, för er noobs:

Gul:

För röd:

vart är häxan i draynor village?

man ska faktisgt ha redberries
18 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

du fixar orange goblin mail genom att hitta häxan i draynor village, när du hittat henne fråga om en gul o red dye. skaffa det du behöver sen stick tillbaka till henne och blanda red o gul så blir den orange^^P.S ordet "noob" finns inte...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in