↗ till inlägget
Snyggt jobbat!! Du fick mig spärrad från spadeIc´s sida!! Tror du det räcker eller?! Ha, ha! Hela internet finns kvar! Eller tror du att du kan hålla mig borta hur länge som hällst eller!!
Ha, ha!!
Tack så j*vla mycket ;:
:bah:
För det första heter det inte spadeIc!! För det andra var det jag som spärrade dig!! Julihann som faktiskt inte hette Julihann då!! Gav bort sin club till mig och eftersom jag inte är inne så ofta viste jag inte vad som höll på.
Hej, Julihann vet du vem jag är? Jag blev medlem nu, jag läste forumet som en gäst och såg Hajicks löjliga framfart! Du är ju aldrig inne på cluben längre! Det är inte kul utan dig ... inga dikter eller sånger ...
Jag såg att det stod Julihann på ett "par" inlägg i zelda forumet! Jag fattade inte att det var du innan jag läste din profil.
:D du har inte förändras!! Även på 4 år är du dig lik!!
Ok, till ämnet zelda;
Humm ... jag tror inte jag fått alla kartorna jag klarade Windwaker på 4 timmar. Jag tror jag fick ungefär 40 kartor eller något sånt. Men på sjökartan fick jag bara de ställena man var tvungen att åka till. Det var inte så kul att spela det efter man klarat det en gång.
Ok ärligt talat så har jag inte en aning om hur man får "vindsnurran" att starta ...