↗ till inläggetDra åt h****te!!!topak er so dolig at ha föshenar at dö :blink: :evil: :kung: :huh: :meddum:
Tror Du Att 2pac Lever?
↗ till inläggetEdit: det blev nåt fel där.↗ till inläggettopak er so dolig at ha föshenar at dö
Dra åt h****te!!! DU är så dålig så att du "föshenar" att dö!
Som på låten Ghost så säger han, om han dör så är han ett problem, ingen kommer ta reda på sanningen.
Men 2pac är bäst, R.I.P Tupac Shakur
Han är död. Han kommer aldrig komma tillbaka.
Slut på diskussionen.
han var ju inte stålmannen precis så han borde vara död...
2pac är död bara att accepetera.
↗ till inläggetNej, precis. Han var bättre än stålmannen. Dessutom e stålmannen en f*ccing seriesnubbe.han var ju inte stålmannen precis så han borde vara död...
Han fick faktist två skott i huvudet en gång och låg i koma, inte så stor chans att man inte dör när man får ett skott i huvudet.
Biggy sköt honom!
2Pac R.I.P | Notorius B.I.G Burn in hell
så j*vla död.
↗ till inläggetHahaha du har antagligen suttit dagar och nätter bara för att komma på något att svara och så blir det ett sådant svar... komiskt↗ till inläggetNej, precis. Han var bättre än stålmannen. Dessutom e stålmannen en f*ccing seriesnubbe.han var ju inte stålmannen precis så han borde vara död...
Det hjälpte tydligen ändå inte att han hade superkrafter.. din gud är död
↗ till inläggetasså har du IQ 32 eller vad tror du inte alla vet att stålmannen är en fejkad figur?↗ till inläggetNej, precis. Han var bättre än stålmannen. Dessutom e stålmannen en f*ccing seriesnubbe.han var ju inte stålmannen precis så han borde vara död...
Hade för mig att Tupac Amaru Shakur var försvunnen, men det står på Wikipedia att han är död och dog på sjukhuset.
Hmm, Weird :S
↗ till inläggetHade för mig att Tupac Amaru Shakur var försvunnen, men det står på Wikipedia att han är död och dog på sjukhuset.
Hmm, Weird :S
Tro inte alltid på internet, barn.
Tupac isch dead
End of dischchkuschon
Kan ni alla dra härifrån som vill avsluta diskussionen?
Det finns inga bevis på att han är död eller att han lever, vi vill få reda på vad folk tror och inte avsluta diskussionen!
↗ till inläggetKan ni alla dra härifrån som vill avsluta diskussionen?
Det finns inga bevis på att han är död eller att han lever, vi vill få reda på vad folk tror och inte avsluta diskussionen!
Schlutet achv dischküschionechn für mig. Förschtåchr du vad jag menachr?
↗ till inlägget↗ till inläggetKan ni alla dra härifrån som vill avsluta diskussionen?
Schlutet achv dischküschionechn für mig. Förschtåchr du vad jag menachr?
Va gör du här då?...
Nej, han lever inte. Slutdiskuterat.
EDIT: Såg ej en viss text där ovan innan jag skrev inlägget.