Horde på Bladefist
Vilken Server Spelar Du På?
Alliance på Darksorrow å Horde på Sylvanas
Main på Darksorrow
70 Priest - Emerald Dream<--- Main
70 Druid - Emerald Dream
70 Hunter - Emerald Dream
Alla är Allys btw ^^
Spelar både Horde och Alliance på Aerie Peak. Dock så är min main Alliance.
asså ja har 70 warrior och en 29 twink rog på Xavius ^_- sen har ja en 20 twink som smeker alla på servern Grim Batol ^_^
↗ till inläggetImba, lvl 20 twink XDasså ja har 70 warrior och en 29 twink rog på Xavius ^_- sen har ja en 20 twink som smeker alla på servern Grim Batol ^_^
20 mage - Trollbane
53 Rogue - Outland
69 Priest - Moonglade
Har fler accounts , Inte bara det där
Om ni tänker : "Undra om man får köpa ett"
Så är svaret : Nej :P
Kör på sylvanas som undead warlock. Horde . Lv 33 bara men har kört ett par veckor bara.
70 hunter på burning legion såklart ;p inklusive en "über" twink lvl 19 som pwnar alla och så lite andra alts
alonsus XD
70 warrior alliance på xavius, sen har ja en 19 rogue twink som ja råka dinga till 20 fast den e horde :P. sen har ja en 29 ally twink rogue som ja dinga i sm när ja försökte få den där epic ringen...låter lite cp men ja hade 2 acc uppe när ja va i sm så märkte inte.
ajuste lol de vaju vilken server frågan va..
Servrar:Tjej, lvl 30 föredetta twink rogue lvl 29 och min 70 warrior Swedrak=Xavius. Grim batol= min 20 twink numera :P, Pwnyoueasy heter han.
så checka armory nu :D
66 hunter på The Shatar Dez
Aggrammar & Frostmane + några till, min kompis bytte server hela tiden så jag bytte också. Antagligen för jag gick om honom hela tiden med mindre ansträgningen än det tog honom att byta server
70 Rogue på Defias Brotherhood RPPvP och 70 Paladin på Sporregar RPPvP
Undead warrior 70 Sunstrider EU, började nyss att spela WoW igen :P
Just det ja jag har en 30 rogue på moonglade också som skulle vara 29 twink men råkade levla över xD
En level 7½ Dwarf Rogue på Shattered Hand! ^_^
EDIT: KÖR HORDE NU! SKRIVER SENARE
glassen ja vet att du köpte den från blocket =)
Japp, Två kronor kostade den men nu kör jag horde :-)
↗ till inläggetnamn?70 hunter på burning legion såklart ;p inklusive en "über" twink lvl 19 som pwnar alla och så lite andra alts
jag har en 70 pala,
70 lock,
69 rogue
och lvl 10-30's
På burning legion ;]