💬
Logga in
Fuska.se

§1.20 Och Bilder

3 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

§1.20 - Att klistra in långa texter eller stora bilder i inlägg, skriv adressen till sidan som bilden/texten finns på istället.

Kan man fortfarande få en varning för att klista in en för stor bild nu när den förminskas automatiskt? långa texter gäller ju fortfarande antar jag.

16 Dec 2007
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

§1.20 - Att klistra in långa texter eller stora bilder i inlägg, skriv adressen till sidan som bilden/texten finns på istället.

Kan man fortfarande få en varning för att klista in en för stor bild nu när den förminskas automatiskt? långa texter gäller ju fortfarande antar jag.

Om bilderna förminskas gills det inte, Men om man lägger in för långa texter gäller de.

26 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Funderar på texter, i t.ex. en freerider bana så är det ju en stor text. Hur är det med sånna?
27 Dec 2007
Nivå 4 · Lärling

Om man bifogar en bild så förminskas den, men inte om man laddar upp en bild genom någon annan sida och använder sig av "Lägg till bild" fuktionen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in