💬
Logga in
Fuska.se

Gratis Grupper Lanserade

58 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Se http://www.fuska.se/grupper/skapa_grupp.php för mer info. Kortfattat så kan man nu få en egen grupp helt gratis med vissa begränsningar.

Paketet är samma som paket 1, fast med 100 platser istället. Gruppen går att förlänga gratis men först när det är max 10 dagar kvar på giltighetstiden.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Förlåt om jag säger det, men är du desperat? :P Bara skoja, asså...

Kan man paya oxå för att få bättre grejor?

Senast ändrad:

Trådstartare #3

Desperat? Nej, Fuska.se har dock bara ett väldigt tydligt mål. Och det är väldigt enkelt: Störst och bäst ;)

Och detta är en av sakerna påväg mot det målet. Vi erbjuder ett riktigt enkelt gruppforum/grupp, på så vis kan användare testa på detta och sedan uppgradera sina grupper (ifall behovet/önskan finns) med fler funktioner och platser och därmed börja betala för sina grupper.

Nivå 3 · Lärling

jag har redan en grupp som jag vann gratis på en sak som dom 10 första som svarade fick en grupp, men kan jag förlänga den gratis då eller?

PS

Det var paket 1

är skaparen moderator i detta gruppforum`?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nej, endast gratisforumet går att förlänga gratis...

Men, om man vill förlänga gruppen mer än 25 dagar, borde man inte kunna köpa en uppgradering till det?

Nivå 6 · Fuskare

hehe kul med ett eget forum :) bra ide admin ^^

skaparen är supermod(om det va det du undrade över ;))

Trådstartare #8
↗ till inlägget

jag har redan en grupp som jag vann gratis på en sak som dom 10 första som svarade fick en grupp, men kan jag förlänga den gratis då eller?

PS

Det var paket 1

Endast gratis grupper kan förlängas gratis (med andra ord grupper som har 100 platser).
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur länge är gratisgrupperna gratis?

Senast ändrad:

Trådstartare #10
↗ till inlägget

Nej, endast gratisforumet går att förlänga gratis...

Men, om man vill förlänga gruppen mer än 25 dagar, borde man inte kunna köpa en uppgradering till det?

Vill man förlänga det mer än 25 dagar så kan man först förlänga det gratis och sedan förlänga det ytterliggare genom att SMSa.

Gratis paketet kommer att hela tiden att finnas, men det kan tänkas att det förändras längre fram i sin utformning.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Och så fort man köper mer platser börjar det kosta att förlängA?

Nivå 3 · Lärling

kan jag nergradera min grupp till en gratisgrupp?

Nivå 6 · Fuskare

så...vad du säger är alltså att man kan ha det i 25 dagar gratis eller?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man får ha det gratis så länge man vill, men man kan bara förlänga om det är mindre än 10 dagar kvar till att gruppen slutar. Förlängningen är gratis!

Man kan inte nergradera grupper till gratisgrupper, skapa en ny grupp, vettja! ;)

om det är 10 dagar kvar så får man förlänga det gratis.

Men om man tar bort forumet (det försvinner av att förlängningen tagit slut) vad händer då?

Och om man köper något speciellt. Typ moderator, eller något sånt (inte 50 platser mer..) kostar gruppen då?

Trådstartare #16

Enda sättet att få "förlängningen" av gruppen att kosta är genom att öka antalet platser. En grupp som går ut försvinner och allt (moderatorer, donationer etc.) som hade med den att göra tas bort. Därefter kan användaren som hade gruppen, om denne vill, skapa en ny gratis grupp.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Bara en gratis grupp per skalle, va?

ja, det är det. men man kan göra en ny när den andra gått ut.

Nivå 3 · Lärling

Kan du, admin, göra min grupp till en gratis grupp?

Trådstartare #20
↗ till inlägget

Kan du, admin, göra min grupp till en gratis grupp?

Inga grupper kan "nergraderas" utan bara uppgraderas via de uppgraderingar som supermoderatorn i en grupp kan göra.
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.