Typ ett paket med alla 3 spelen + halo wars och halo 2 map pack kanske kommer eller?
Halo 4
↗ till inläggetPå ditt fodral står det ;. Början på halo trilogin
ok??
jag ska nog köpa Halo wars det såg ganska ballt ut! ladda ner filmerna om halo wars på marketplace ( dom e gratis )
Nu avslöjade ni att han dör. Tack. Men ändå. Synd att han dör. Hur dör han?
↗ till inläggetNu avslöjade ni att han dör. Tack. Men ändå. Synd att han dör. Hur dör han?
om du verkligen vill veta så
han dör inte!
Det tog ett bra j*vla tag mellan halo 2&3 men det kom i alla fall så vänta bara lite så kommer det väll <_<
↗ till inläggetDet tog ett bra j*vla tag mellan halo 2&3 men det kom i alla fall så vänta bara lite så kommer det väll <_<
Bungie och Wingnut productions håller på att göra en ny halo trilogi. Jag vet inte om det ska vara hemligt eftersom typ inga vet det. men det stod i super PLAY för typ ett havlår sen.
när ni klarar ut halo 3 på legendary så får ni se en film... som vissar att master chief inte dör... för i en del kommer av skeppet åker ju arbiter ner i men master cheif och cortana sitter i andra halvan och dom är på väg till en planet så jag är ganska säker på att det kommer en 4 dom har ju sagt förut att det ska vara 9 spel för det är 9 ringar ;)
↗ till inläggetnär ni klarar ut halo 3 på legendary så får ni se en film... som vissar att master chief inte dör... för i en del kommer av skeppet åker ju arbiter ner i men master cheif och cortana sitter i andra halvan och dom är på väg till en planet så jag är ganska säker på att det kommer en 4 dom har ju sagt förut att det ska vara 9 spel för det är 9 ringar ;)
Man får se den filmen på alla svårighetsgrader.....
Men hallå! Bungie har ju skrivit att det är det sista spelet i Halo serien
Och floods dör, brutes leader dör, och vi blir typ polare med de andra...
Och Master Cheif dör absolut inte...
↗ till inläggetnär ni klarar ut halo 3 på legendary så får ni se en film... som vissar att master chief inte dör... för i en del kommer av skeppet åker ju arbiter ner i men master cheif och cortana sitter i andra halvan och dom är på väg till en planet så jag är ganska säker på att det kommer en 4 dom har ju sagt förut att det ska vara 9 spel för det är 9 ringar ;)
Det finns faktiskt bara 7 ringar...
↗ till inläggetTror inte det, men Halo Wars kommer snart. Det är ett strateigi spel med Halo
han dör inte han söver ner sig under den tiden det kan ta tills dem hittar honom
↗ till inläggethan dör inte han söver ner sig...Nu avslöjade ni att han dör. Tack. Men ändå. Synd att han dör. Hur dör han?
cortana säger att det kan ta år innan dem hittas
↗ till inlägget↗ till inläggetnär ni klarar ut halo 3 på legendary så får ni se en film... som vissar att master chief inte dör... för i en del kommer av skeppet åker ju arbiter ner i men master cheif och cortana sitter i andra halvan och dom är på väg till en planet så jag är ganska säker på att det kommer en 4 dom har ju sagt förut att det ska vara 9 spel för det är 9 ringar ;)
nej man får bara se den på legendary
↗ till inlägget↗ till inläggetnär ni klarar ut halo 3 på legendary så får ni se en film... som vissar att master chief inte dör... för i en del kommer av skeppet åker ju arbiter ner i men master cheif och cortana sitter i andra halvan och dom är på väg till en planet så jag är ganska säker på att det kommer en 4 dom har ju sagt förut att det ska vara 9 spel för det är 9 ringar ;)
nej man får bara se den på legendary
Jag och en kompis fick se den filmen när vi körde ut det på heroric. (Eller ja, han tröck förbi allting, men sen körde vi om banan på easy och då fick vi se den.) :huh:
hallå master chief dör inte det får man se på legendary och det kommer ett halo 4 kanske inte det namnet men det ska komma ut år 2012
↗ till inläggetNope, det kommer inte komma nåt spel som heter halo 4 eftersom halo spelen var en trilogi. Men Bungie har planerat att göra en ny trilogi, och jag har för mig att de skulle använda sig av samma personer. :)hallå master chief dör inte det får man se på legendary och det kommer ett halo 4 kanske inte det namnet men det ska komma ut år 2012
hur läser man spoiler rutorna?
↗ till inläggetHoppas att du fattar:hur läser man spoiler rutorna?
Du ska helt enkelt markera spoiler rutorna som man gör när man t.ex ska kopiera en text.
Gearbox håller på med ett stort hemligt projekt, och det ryktas om att det ska vara "Halo 4".
↗ till inlägget↗ till inläggetOm man kommer hit och inte klarat Halo så vill man nog inte att du säger att man inte ska använda spoiler taggar så de som inte har klarat Halo inte kan läsa nån tråd eftersom de är rädda att nån avslöjar slutet
Hur många håller sig ifrån att kolla tror du? Detsutom har 2-3 stycken haft fel. men ja...
Du har rätt, jag kollar.