Vet inte riktigt hur storyn är, men huvudpersonen kommer inte vara Master Chief, utan man ska tydligen spela som en ODST(Orbital-Drop-Shock-Trooper).
Halo 4
↗ till inläggetJasså? :o Dem nöjjer sig aldrig med att serien ska sluta ^^ Men det är klart, Halo serien är ju riktigt populär så.Vet inte riktigt hur storyn är, men huvudpersonen kommer inte vara Master Chief, utan man ska tydligen spela som en ODST(Orbital-Drop-Shock-Trooper).
Får se om dem lyckas med det eller om dem floppar.
Halo reach kommer ut nästa år (2010) och i det spelet får man se vad som hände innan den första halo trilogin började. Köper man halo odst så får man en kod till Live BETAn till halo reach.
Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B)
Jag såg nu att den som skrev över mig skrev exackt samma sak som jag... så sorry för att jag gav onödigt info <_<
Mäktigt är man en vanlig marine då eller ?
På den tiden var inte MC den enda av "SPARTAN-II" projektet.
↗ till inläggetVilken jäkla bump asså!Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B)
Jag såg nu att den som skrev över mig skrev exackt samma sak som jag... så sorry för att jag gav onödigt info <_<
Nej halo 4 kommer inte
↗ till inlägget↗ till inläggetVilken jäkla bump asså!Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B)
Nej halo 4 kommer inte
:zzz: :zzz:
Det finns fortfarande något att diskutera i den här tråden, alltså Bungies kommande spel.
Och jag välkomnar faktiskt en bump i det här forumet.
↗ till inläggetMen master chief dör ju i halo 3....någonting måste ju hända...han kan ju inte bara dö...man vill ju se hans ansikte åxå ju...aaarhg..blev asförbannad när han dog :( <_<
tack för att du spoila^^
↗ till inläggetDet är ett 3 år gammalt inlägg. -.-''↗ till inläggetMen master chief dör ju i halo 3....någonting måste ju hända...han kan ju inte bara dö...man vill ju se hans ansikte åxå ju...aaarhg..blev asförbannad när han dog :( <_<
tack för att du spoila^^
Det är inte bevisat att han är "död".
Typ alla är helt jävla körda i skallen om ens har nån! MasterChief dör inte och Halo 4 kommer nog men knappast med namnet "Halo 4".
Info:
MasterChief läggs i en karbin och Cortana lägger ut en radio-signal på skeppet så att dem andra kan hitta dem.
↗ till inläggetDet är inte bevisat att han är "död".
Han kanske läser tråden.
jag längtar tills nya halo spelet kommer, jag ska defenitvt köpa det till xbox360!