Kommentarer på mina namn? :(
Snyggt Guildnamn!
Kom igen då kimen, säg vad du gillar, annars kommer till slut 90% hära skriva massa oseriösa namn och tråden blir 90% spam -.- säg till om du vill ha "Krossade Tomater" eller "I play WoW" eller "Fighters from The Underground".
DU måste ju skriva själv vad som går på rätt spår annars "fumlar man i mörkret" (nej har inte tagit min svenska lärare (G i svenska -.-))
↗ till inläggetKom igen då kimen, säg vad du gillar, annars kommer till slut 90% hära skriva massa oseriösa namn och tråden blir 90% spam -.- säg till om du vill ha "Krossade Tomater" eller "I play WoW" eller "Fighters from The Underground".
DU måste ju skriva själv vad som går på rätt spår annars "fumlar man i mörkret" (nej har inte tagit min svenska lärare (G i svenska -.-))
Jag måste ju få tid att tänka också, eller hur?
Jag gillar Relaxation, Infinity, Divinity och Immortalis, även Overrated lite. :)
Alltså enskilda ord. :)
<Geek Unit> finaste guild namnet -_^
<Destination>
<Unreality>
<Muzic>
<FuReal>
<Exhibition>
<Exalted>
<Horde cleaning service>? Det låter ganska bra.
<Spartaner>
xD
Såg på 300 nyss så fick iden bara :D
↗ till inläggetär du ägaren till <the swedish brotherhood> på severn alonsus? O_O min main e medlem där(pelleelle lv 40 warrior just nu)
BTT: <i play WoW>? o_O
Nej tyvärr, jag spelar på Chromaggus..
↗ till inlägget
är du ägaren till <the swedish brotherhood> på severn alonsus? O_O min main e medlem där(pelleelle lv 40 warrior just nu)
BTT: <i play WoW>? o_O
Nej tyvärr, jag spelar på Chromaggus..
okej
<Dyspnea>
<RazorTeammates>
<Paincake>
<iGank>
<iRaid>
<NorrlandsGuild>
Har ett bra tips om du har tid att kolla igen ett par hundra namn :)
Min guild heter <Extractum>... Ganska coolt, seriöst namn... Det är latin för Drake.
Här är några förslag på namn som jag själv hade kunnat använda:
Mucro, Gladius, Ferrum, Ensis, Chalybs, Securis, Apocalypse, Piscis, Cruor, Cruorem, Fatum, Diablo eller Diabolis...
//Smashdaat
<Recurity>
We fight for Mclovin
Hammers of Eternity
Shining Moons
Ithilion
Doombringers Wrath
Raiders of Nether
Memento Mori (Kom ihåg att du är dödlig på latin)
<Balls of Pixels>
<The Guild>
<World of Nerdcraft>
Några dåliga namn jag kom på
<Nexericy>
<The burning champions>