💬
Logga in
Fuska.se

Nafrali & Red Och Wildwolf, Ny Moderator

74 svar · startad

↗ till inlägget

Grattis till dom nya moderatorerna.

Men inte för att vara elak, hur kunder det bli Wildwolf framför Aircondition* eller nacho?

Ja, det finns ju flera bra exemplar på bra moderatorer..

jag ska inte avslöja för mycket, men den andra du nämner, Om han skulle vara mod. Så skulle jag inte vara på fuska. av 2 anledningar 1 vet ni kanske 2. ban på direkten..

Iaf för mig

Han kan bli alledes för sur och så.. Nej.

Men jag tror han inte kommer tillsätta några moderator på en bra tid. så ja..

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Grattis Wildwolf!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Men inte för att vara elak, hur kunder det bli Wildwolf framför Aircondition* eller nacho?

WildWolf är äldre än båda två. Och Admin litar på henne. Red, han är en av dom äldsta medlemarna(vad jag vet).

Men Grattis VildaVargen =)

Nivå 4 · Lärling

admin har sin skäl varför han satte ut dem på moderator, den borde inte ifrågasättas så länge dom gör ett bra jobb.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Nafrali är en liten pedant gosse, nu blir det ordning på fuska :D

Red är en vettig kille, iaf det lilla jag har sett av honom, jag trodde dock att han blivit inaktiv

Wildwolf finns de inga ord för :D

Grattis allihopa :D

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Ah jag som hade Aircondition som egen favorit ^^. Aja kan inte klaga på att Wildwolf blev grattis =) .

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

WildWolf är äldre än båda två. Och Admin litar på henne. Red, han är en av dom äldsta medlemarna(vad jag vet).

Red är inte alls någon av de äldsta. <_<

Inte på långa vägar. Det vore väl mer jag, då...

Förresten, Wildwolf!?

Jaja, admins call.

Grattis då, till ni tre lyckliga (eller olyckliga).

Sköt er nu, och gör inte en Dalman!

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Åldern spelar nog ingen roll, ifall så är det ett väldigt stort fel gjort av admin, en 11-åring kan vara lika kunnig som en 15 åring här.

Och det med att admin kan lita på dom...Troligtvis inte, man kan inte likta på nån. That's it!

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag ska inte avslöja för mycket, men den andra du nämner, Om han skulle vara mod. Så skulle jag inte vara på fuska. av 2 anledningar 1 vet ni kanske 2. ban på direkten..

Iaf för mig

Då får vi väl hoppas att han blir mod, då.

Nu var jag elak, haha.

Nivå 5 · Fuskare

gratz vilda vargen, röd och naffe

Nu vet jag ju inte vilka dessa 3 personer är, men det finns säkert goda skäl till att alla valdes som moderatorer. Grattis!
29 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling

Jag vill också bli vald till en moderator :(

Iaf, Grattis Röd, Vildvarg och Nafrali ;)

Nivå 9 · Veteranfuskare

Bra med nytt folk, man blir liksom inte lika hypad på moderatorjobbet efter att ha varit det i några månader så det behöver bytas ut folk för att de ska kunna funka ;).

Nivå 3 · Lärling

Skulle det finnas någon chans att jag blir en moderator? :o

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #55

Chans finns det för alla, men nu lär det dröja ett tag innan det tillsätts fler såvida inte antalet användare på fuska exploderar eller liknande. För att bli moderator så gäller det att sköta sig och skriva vettiga inlägg. Sedan är det alltid en bonus om man har varit medlem ett bra tag så man känner till forumet och dess regler bra.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ngn annan kanske har dratt upp det, men blev Selene erbjuden mod platsen? :P Kanske har fel på användarnamnet, hon med lååååååånga inlägg i debatt forumet menar jag iaf :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

Grattis till all tre!

Senast ändrad:

Grattis alla tre nya moderatorer :D

Nivå 4 · Lärling

Grattis till de nya moderatorerna

Senast ändrad:

2 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

Enligt mig så har de här tre nya Moderatorerna utmärkt sig efter beteende, ordval och självklart efter förståelsen här på Fuska. Så Wildwolf, Red och Nafrali: Grattis! Ni är verkligen förtjänta av att ha en större kontroll här på Fuska.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in