💬
Logga in
Fuska.se

Söker Medarbetare I Ett Nytt Gammalt Projekt :)

88 svar · startad

↗ till inlägget

Gör nummer 3! :D

Grafiken är det största problemet :P

Nivå 3 · Lärling

jag tycker att 3:an låter best fast man kan spela deathmach typ eller nåt på multiplayer också B)

↗ till inlägget

jag tycker att 3:an låter best fast man kan spela deathmach typ eller nåt på multiplayer också B)

*Mega93 ignorerar SweetKelly och suckar djupt

Jag har börjat smått. Stargaten har jag animerat fullt ut så den kan aktiveras osv :D

post-33794-1198948907_thumb.png

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*Mega93 ignorerar SweetKelly och suckar djupt

Jag har börjat smått. Stargaten har jag animerat fullt ut så den kan aktiveras osv :D

post-33794-1198948907_thumb.png

Jaha då var man ignorerad också -.-

Snyggt gjort :D

Yay!

Hallowed is Mega93, for he is the one who brings us the gift of life, the reason of living, the Stargate Game..

Hallowed is Mega93, Hallowed is Mega93, Hallowed is Mega93 http://img101.imageshack.us/img101/8943/sg1priorglowvz7.gif

Kan jag få bli din beta-testare? Snäääälla :rolleyes:

Edit: Till alla er som väntar på svar från Mega93, han kan inte skriva inlägg på 35 dagar så ni får vänta lite ifall ni vill ha ett svar :P

Senast ändrad:

30 Dec 2007
Nivå 7 · Fuskare

Nice, StarGate.

Det verkar mer lovande och du har redan börjar göra det...

Me love StarGate. Me want StarGate Worlds.

Mega93 kan inte svara på era frågor för att han har blivit bannad. Om ni har frågor om Stargate spelet eller bara vill följa det så kan ni bli medlemmar i gruppforumet "The Stargate Project". Det är inte skapat än men skriv ifall ni vill vara med :)

31 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling

Jag är med :D

Pm:a mig med länken när det är klart :D

4 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

Jag är med ifall du berättar för mig vad jag är med på. Jag kan lite html lite flash, photoshop och ett musikprogram(är sådärbra).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in