💬
Logga in
Fuska.se

Så Här Bra Är Crysis

35 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

hehe snyggt. hade det itne stått på bilder vilket de var hade det varit svårt att veta vilekn som va vilken iaf på den med vattnet. den med huset så ser man rättså enkelt att den ena är datagjord.

håller med hadde det inte stått på bilderna hadde det varit lite svårt att se skillnad ;) ;)

26 Oct 2007
Nivå 0 · Nykomling

http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=8497

:>

Btw så skulle demot kommit idag. Men man behövde tydligen förbeställa Crysis för det. Aja, är ändå bara 24h extra väntan.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Har redan sett de också. Den med järnvägen är sjuk.

Nivå 0 · Nykomling

det där spelet slukar nog datorns resurser lite granna må jag tänka mig..

Ojojoj!, Jäklar!, Tyvärr klarar nog inte min dator vad man behöver, XD, Annars är det ju ett lätt köp

Nivå 0 · Nykomling

Rekommenderat:

Processor - Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+

Memory - 2.0 GB RAM

GPU - NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar

22 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Rekommenderat:

Memory - 2.0 GB RAM

Jag har typ en as bra data!! HEHE!! Min brosa är ett riktigt snille på datorer och han har gjort om min data och tagit alla de bästa delarna från hans två st 20 000:- kr datorer som han inte hade någon användning av!!

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Rekommenderat:

Memory - 2.0 GB RAM

Jag har typ en as bra data!! HEHE!! Min brosa är ett riktigt snille på datorer och han har gjort om min data och tagit alla de bästa delarna från hans två st 20 000:- kr datorer som han inte hade någon användning av!!

Intresseklubben antecknar....
Nivå 0 · Nykomling

Alla ser ju att det är bilderna till höger som är verkliga :P

Vad kan man säga? Äntligen börjar vanliga speldatorer klara av sån här grafik så det går att använda det i spelen.

23 Dec 2007

Snart kan man göra bättre grafik än verkligheten...

Nivå 0 · Nykomling

Såg en tråd på FZ där man jämförde det första Quake (1996) med Crysis (2007). Skillnaden var rätt stor. :rolleyes: Tänk hur spelen kommer se ut om ytterligare 10 år.

↗ till inlägget

Såg en tråd på FZ där man jämförde det första Quake (1996) med Crysis (2007). Skillnaden var rätt stor. :rolleyes: Tänk hur spelen kommer se ut om ytterligare 10 år.

länka
Nivå 0 · Nykomling

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=27883

Late f*n...

↗ till inlägget
GTFO

Annars är skillnaderna mycket stora

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det va en j*vla skillnad :blink:

1 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Alla ser ju att det är bilderna till höger som är verkliga :P

Vad kan man säga? Äntligen börjar vanliga speldatorer klara av sån här grafik så det går att använda det i spelen.

det är dom till vänster som e verkliga ;)
Nivå 0 · Nykomling

Fortfarande är det knappt någon dator som klarar av att maxa Crysis och få den där snygga grafiken.

Nivå 0 · Nykomling

I framtiden kommer man ju knappt kunna se skillnad på spel och verklighet :wacko:

3 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Fortfarande är det knappt någon dator som klarar av att maxa Crysis och få den där snygga grafiken.

2x 8800GTX 640, 2 GB ram och den rekommenderade processorn skulle nog klara det.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

Spelar roll om det är på maxinställningar eller inte, spelet ser ju äckligt snyggt ut även om du bara har det på medel.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in