💬
Logga in
Fuska.se

Tycker Du Fuska.se Är Bra?

37 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Ja, själv tycker jag väl att det är bra. Bättre än Fuska.nu iaf. <_<

Nivå 1 · Novis

asså ξ> Fuska.se <3 de äger ut allt! ! ! ! ! !

de är inte bara bra för fuskare de är ett trevligt commity :)

jag tycker det är dåligt var bättre för några år sen nu kommer jag bara hit när jag behöver någe. nu hänger jag på engelska forum alla där är mycke shysstare

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

Så du menar att vi är oschysta som är medlem på fuska.se?? <_<

↗ till inlägget

asså ξ> Fuska.se <3 de äger ut allt! ! ! ! ! !

de är inte bara bra för fuskare de är ett trevligt commity :)

Håller med.. Roligt att det finns topplista på spelen och så här också. Kom till Top 10 på Raiden X :D *Stolt* :kung:
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

jag tycker det är dåligt var bättre för några år sen nu kommer jag bara hit när jag behöver någe. nu hänger jag på engelska forum alla där är mycke shysstare

Samma här.

Nivå 8 · Veteranfuskare

fuskarna.nu<333

Nivå 3 · Lärling

tycker fuska.se e skit bra^^

Nivå 9 · Veteranfuskare

mm ett av dom bättre jag har varit på iaf.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Samma här.

Samma här.

Nu är forumet fyllt av en j*vla massa 10-12 åringar som inte kan stava och gnäller om absolut allt. Sen när en mod/admin kommer så skall det rövslickas.

(Ja, jag har inte varit registrerad länge, men detta är inte mitt första konto. Det första skapades jävligt länge sedan.)

Förövrigt var det otroligt mycket bättre förut.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker fuska är riktigt dåligt. De som gör det dåligt är moderatorerna, man kan inte skoja man måste skriva massa igenomtänkta seriösa inlägg hela tiden annars så blir det en varning. Jag säger inte att forumet ska vara oseriöst jag säger bara att moderatorerna kan slappna av lite, händer det nån gång är det väll lugnt, jag säger inte att det ska upprepas och fortsättas, dvs smått oseriösa inlägg, därför tycker jag Fuska är dåligt/suger. Och därför kommer jag inte vara på Fuska lika mycket som innan. Hejs!

Nivå 7 · Fuskare

Visst, fuska var roligare för ett lr två år sedan, men med tiden har det börjat komma in fler 10-12åringar som verkligen har problem med skrivandet. Man hittar sällan en tråd som inte har några irriterande fel eller någon som går offtopic. Jag har också börjat hänga mer och mer på andra forum.

Nivå 4 · Lärling

Tycker fuska var bättre för ett par år sen. Det största problemet är nog alla 10-12 årinar men jag borde inte klaga allt för mycket eftersom jag var själv reggad när jag var 11.

Men jag har sett att vissa gruppforum kan vara bättre än själva fuska forumet.

Nivå 4 · Lärling

Tycker fuska.se är bra på fusk man hittar det mesta här :) forumet är också trevligt med många roliga medlemmar, vissa är jobbiga men vissa är jätte trevliga! Bra jobb admin med uppdateringarna av varnings systemet samt reglerna!

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

Tycker fuska.se är bra på fusk man hittar det mesta här :) forumet är också trevligt med många roliga medlemmar, vissa är jobbiga men vissa är jätte trevliga! Bra jobb admin med uppdateringarna av varnings systemet samt reglerna!

Måste hålla med, jag tycker det är en bra sida, visst det finns vissa små fel och störande användare, men med tanke på att det är gratis att var med så är det otroligt bra:D Fem stjänor till Fuska.se

Soad_token

3 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ingen åsikt, samma stämning som vanligt.

Men det är faktist många personer man gillar och inte syns till :(

Nivå 6 · Fuskare

Jag tkr det är bra. Jag tkr om uppdateringarna och alla gratis saker.

↗ till inlägget

Nu är forumet fyllt av en j*vla massa 10-12 åringar som inte kan stava och gnäller om absolut allt.

Anser du att jag inte heller kan stava och gnäller?
Nivå 5 · Fuskare

Under min korta tid på sidan så har jag fått en klar uppfattning om att sajten är bra. Forumet är bra (nästan toppen), spelnyheterna uppdateras då och då (vilket också är bra). Det som jag är mest kritisk mot är själva fuskarkivet här på fuska.se, måste säga att det finns otroligt få fusk att välja emellan för att vara en spelfusksida, och det är sällan som man hittar några guldkorn bland fusken. Många spelrecensioner finns det inte heller, vilket är ju lite synd.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nu är forumet fyllt av en j*vla massa 10-12 åringar som inte kan stava och gnäller om absolut allt.

Jag tror knappast att han syftar på alla 10-12 åringar.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Bättre förut. Då fick man då bytta namn när man ville, mer fritt, typ.

4 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tkr det är bra. Jag tkr om uppdateringarna och alla gratis saker.

↗ till inlägget

Som hitsugaya sa, så syftar jag absolut inte alla. Dock är majoriteten dem som inte kan stava, gnäller och rövslickar.
8 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

tycker likadant

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in