💬
Logga in
Fuska.se

Kan Man Få?

32 svar · startad

Nivå 2 · Novis

just det :lol:

27 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare

Haha då har mina de! x'p Jag tror att jag fick det från en Cascoon på Sapphire. Sen smittade det av sig på dom andra Pokemon i mitt party. o-O Men vad exakt gör Pokerus?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Haha då har mina de! x'p Jag tror att jag fick det från en Cascoon på Sapphire. Sen smittade det av sig på dom andra Pokemon i mitt party. o-O Men vad exakt gör Pokerus?

sina pokemonar får mer EV
30 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

Khazar, han sa exakt.

Om en pokemon har pokerus så fåt man dubbelt så mycket evs när man besegrar en pokemon. Om man håller i macho brace som också ger dubbelt så blir det dubbelt p.g.a macho brace och dubbelt igen. Det betyder

X*4 X=1/2/3=1*4=4/2*4=8/3*4=12

Alltså: Grymt bra!

9 Dec 2007
Nivå 2 · Novis

HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes:

Nivå 2 · Novis

HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes:

Nivå 2 · Novis

Nivå 2 · Novis

HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes: är det farligt??

4 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #29

Kan man få Pokérus på något annat sätt än at möta och fånga en vild??

Nivå 1 · Novis

Man kan ju byta med någon som har pokerus. Eller så kan du säkert fuska dig till det med en gameshark/AR.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #31
↗ till inlägget

Man kan ju byta med någon som har pokerus. Eller så kan du säkert fuska dig till det med en gameshark/AR.

Jag menar något man kan göra inom spelet utan att fuska eller byta.
5 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

Nej, det går inte.

6 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #33

Det är synd att man inte kan breeda fram det....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in