Dingade 30, showoff med playtime btw ;>
Hur Ser Din Char Ut?
Nice paw!
Portarna till AQ öppnades idag på the shattar och jag var där fick en AQ mount.
OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn.
↗ till inläggetDet där mountet funkar väl bara i AQ :pNice paw!
OBS ströck över dom andras namn för dom ville det.Jag frågar dom alltid om det innan jag postar bilder.Nej detta är inte privat server tror ni mig inte kolla Dez på armoryn.
↗ till inläggetBeror på. Man måste typ ha 5 olika sådana mounts för att kunna använda dem utanför AQ. Annars så kan man korrekt bara använda dom inne i AQ.↗ till inläggetDet där mountet funkar väl bara i AQ :PNice paw!
↗ till inläggetBeror på. Man måste typ ha 5 olika sådana mounts för att kunna använda dem utanför AQ. Annars så kan man korrekt bara använda dom inne i AQ.↗ till inläggetNice paw!
Det där mountet funkar väl bara i AQ :P
Den man kan använda utanför är ett legendary mount, som den som completar AQ chain questet (eranikus kill i moonglade, 40 man boss) får titeln Scarab Lord och Black Qiraij Battle Tank
↗ till inlägget↗ till inläggetNice paw!
Det där mountet funkar väl bara i AQ :P
Beror på. Man måste typ ha 5 olika sådana mounts för att kunna använda dem utanför AQ. Annars så kan man korrekt bara använda dom inne i AQ.
Den man kan använda utanför är ett legendary mount, som den som completar AQ chain questet (eranikus kill i moonglade, 40 man boss) får titeln Scarab Lord och Black Qiraij Battle Tank
Är inte den jääävligt rare?
Tack strikers btw ;)
Får man inte titeln Scarab lord om man öppnar porten till AQ?
↗ till inläggetYes, det är det chain questet är till förFår man inte titeln Scarab lord om man öppnar porten till AQ?
Och ja, den är jääääävligt rare
Det är väl typ en person på varje server som får den?
↗ till inläggetJa, så är det.Det är väl typ en person på varje server som får den?
Är det den som klarar questet först då?
↗ till inläggetSKulle tro att det är något sånt..men jag har ingen anningÄr det den som klarar questet först då?
Den som först blir klar med questet och slår på Gong-gongen startar typ kriget och får sedan titeln och mountet. Nästan helt säker på det.
↗ till inläggetDen som först blir klar med questet och slår på Gong-gongen startar typ kriget och får sedan titeln och mountet. Nästan helt säker på det.
Vart skaffar man questet?
↗ till inläggetDet questet är bara tillgängligt när portarna till AQ öppnas↗ till inläggetDen som först blir klar med questet och slår på Gong-gongen startar typ kriget och får sedan titeln och mountet. Nästan helt säker på det.
Vart skaffar man questet?
Att göra quested tar ca. en dag (10 ish timmar), man måste döda en shiat svår boss (eranikus, inte shade i sunken temple alltså) och massvis annat
http://img.photobucket.com/albums/v722/kevve/ScreenShot025-1.jpg
Level27 (Pet lv26)
Questar i soutshore tills 28 då jag dra till STV.
Har precis köpt hatten ;)
Nice hunter ;)
Jag har rerollat en Gnome Warrior, Så jag laddar upp bilden snart :P
↗ till inläggetFrån en lvl 30 typ?Nice hunter ;)
Jag har rerollat en Gnome Warrior, Så jag laddar upp bilden snart :P