Lee Malia och Curtis Ward från Bring Me The Horizon är sjukt grymma :)
Sen är ju inte Synyster Gates från Sevenfold att leka med heller ^^
Lee Malia och Curtis Ward från Bring Me The Horizon är sjukt grymma :)
Sen är ju inte Synyster Gates från Sevenfold att leka med heller ^^
jag (på guitar hero ;) )
han killen i gh 3 öhm kommer inte ihåg va han hheter..
Buckethead eller Steve Vai
jimmi och slash äger. men titta på denna duet!
fast tycker ändå att slash äger. titta här en duel mellan Zakk Wylde och slash.
dock att slash gitarr var låg :(
han spelar inte snabbt men det låter ju för j*vla bra.
mr BB King:
Jimi Hendrix, Slash ligger oxå bra till
Slash :gitarr:
Slash har druckit aningen för mycket...
↗ till inläggetFEL!!! om du kan låten så hör du att matt inte börjar med trummorna där han skulle. det är därför slash nickar till matt när han ska börja. titta på 0.26!Slash har druckit aningen för mycket...
↗ till inläggetJag vet , jag vet.↗ till inläggetFEL!!! om du kan låten så hör du att matt inte börjar med trummorna där han skulle. det är därför slash nickar till matt när han ska börja. titta på 0.26!Slash har druckit aningen för mycket...
Men slash har ändå druckit för mycket.
Slash är KASS!!! Hatar honom! Hatar Guns N' Roses! Hatar Axl Rose och alla sånna fjantar. Carlos Santana och Jimi Hendrix är bäst genom tiderna! Angus Young är bra också. Fast ni borde höra Herman Li och Sam Totman från DragonForce, det är grejor XD
↗ till inläggethan från dragonforce suger fitta! han kan bara spela snabbt.Slash är KASS!!! Hatar honom! Hatar Guns N' Roses! Hatar Axl Rose och alla sånna fjantar. Carlos Santana och Jimi Hendrix är bäst genom tiderna! Angus Young är bra också. Fast ni borde höra Herman Li och Sam Totman från DragonForce, det är grejor XD
↗ till inläggetehm...han är kanske inte den bästa idag. gittaristen i dragonForce är mkt mkt mkt bättre än både slash och jimi !!:D
aja, byta åsikt över ett par dagar kan man ju göra
↗ till inlägget↗ till inläggetehm...han är kanske inte den bästa idag. gittaristen i dragonForce är mkt mkt mkt bättre än både slash och jimi !!:D
Han blev ju uppenbart irriterad över att Frank påstod att Slash suger och vill hämnas.
↗ till inlägget↗ till inläggethan är kanske inte den bästa idag. gittaristen i dragonForce är mkt mkt mkt bättre än både slash och jimi !!:D
ehm...
Han blev ju uppenbart irriterad över att Frank påstod att Slash suger och vill hämnas.
japp, det har du rätt i! ;) lol.
↗ till inläggetmm jag ändra mej när jag såg dom live. dom kunde inte ens spela bra.(skit dålig spelning!)↗ till inläggetehm...han är kanske inte den bästa idag. gittaristen i dragonForce är mkt mkt mkt bättre än både slash och jimi !!:D
Innan GunsNRoses hoppar på mig så vill jag berätta en jävligt viktig sak för honom!
Att vara världens bästa gitarrist, eller en legendarisk gitarrist handlar inte bara hur man spelar på gitarren. ´Så det är ingen idé att säga t.ex "Jag såg en kille som kunde spela All Along the Watchtower och därför så är han lika bra som Hendrix"
NejNej, då har du inte riktigt fattat principen!
Att vara världens bästa gitarrist genom tiderna handlar även om att ha skapat något som går rakt in i allas
hjärtan. Man ska spela unikt, som ingen annan gjort förut. Man ska få ut sina känslor genom musik, och man ska beröra andras.
Det är det som gör Hendrix så speciell.
OCH SÄG FA*N INTE ATT VI TYCKER HAN ÄR COOL FÖR ATT HAN DOG UNG! VI HADE HELLRE SETT HONOM SPELA NU! SÅ KOM INTE MED NÅGRA DUMMA ARGUMENT MER!
↗ till inläggetok? gillar du ens rock?Innan GunsNRoses hoppar på mig så vill jag berätta en jävligt viktig sak för honom!
Att vara världens bästa gitarrist, eller en legendarisk gitarrist handlar inte bara hur man spelar på gitarren. ´Så det är ingen idé att säga t.ex "Jag såg en kille som kunde spela All Along the Watchtower och därför så är han lika bra som Hendrix"
NejNej, då har du inte riktigt fattat principen!
Att vara världens bästa gitarrist genom tiderna handlar även om att ha skapat något som går rakt in i allas
hjärtan. Man ska spela unikt, som ingen annan gjort förut. Man ska få ut sina känslor genom musik, och man ska beröra andras.
Det är det som gör Hendrix så speciell.
OCH SÄG FA*N INTE ATT VI TYCKER HAN ÄR COOL FÖR ATT HAN DOG UNG! VI HADE HELLRE SETT HONOM SPELA NU! SÅ KOM INTE MED NÅGRA DUMMA ARGUMENT MER!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in