Ja vilken
själv är det Sanningens Svärd kan inte förklara så mycket om den men det är en Fantasy
i sexton delar av Terry Goodkind
Ja vilken
själv är det Sanningens Svärd kan inte förklara så mycket om den men det är en Fantasy
i sexton delar av Terry Goodkind
Ja, det får bli antingen Viskningar, Väktare eller Vakande ögon.
Alla skrivna av världens bästa författare, Dean Koontz.
Silverdolken av Katharine Kerr. Det bästa jag läst :)
Måste säga Harry Potter. ;)
Den sista boken (sjuan) var den bästa av allihop. Det är ett väldigt djup i Harry Potter, som jag saknar i nästan alla andra böcker.
Den Siste Gudfadern. Stephen Kings Det är även jävligt nice.
Änglar och Demoner av Dan Brown är sjukt bra. Har allt man möjligen behöver i en bok.
Sagan om Elenien och Sagan om Tamuli böckerna av David Eddings äger alla andra böcker. Bästa fantasy som jag någonsin har läst dessutom.
↗ till inläggetSagan om Elenien och Sagan om Tamuli böckerna av David Eddings äger alla andra böcker. Bästa fantasy som jag någonsin har läst dessutom.
Dom är bra ,men föredrar Sagan Om Drakens Återkomst. Vet ej hur många delar.
.
Da vinci-koden
Jadu,bra fråga. Sista Harry Potter boken var som sagt riktigt bra, väldigt spännande slut och så. Sen har man ju läst en hel rad bra böcker men ingen särskild som jag kan komma på nu(är trött, kanske därför?).
↗ till inlägget↗ till inläggetSagan om Elenien och Sagan om Tamuli böckerna av David Eddings äger alla andra böcker. Bästa fantasy som jag någonsin har läst dessutom.
Den läser jag nu. Det är 22 delar. 2 till ska komma ut hösten 2009. Men Robert Jordan dog i höstas :o Så det är en annan kille som ska färdigställa serien.
↗ till inläggetMåste säga Harry Potter. ;)
Den sista boken (sjuan) var den bästa av allihop. Det är ett väldigt djup i Harry Potter, som jag saknar i nästan alla andra böcker.
Word!
↗ till inläggetÄnglar och Demoner av Dan Brown är sjukt bra. Har allt man möjligen behöver i en bok.
Riktigt äckligt grym den med!
↗ till inlägget↗ till inläggetSagan om Elenien och Sagan om Tamuli böckerna av David Eddings äger alla andra böcker. Bästa fantasy som jag någonsin har läst dessutom.
Den läser jag nu. Det är 22 delar. 2 till ska komma ut hösten 2009. Men Robert Jordan dog i höstas :o Så det är en annan kille som ska färdigställa serien.
Jag har hört att hans fru ska färdigställa serien.
Annars är Musashi riktigt bra.
↗ till inläggetMåste säga Harry Potter. ;)
ja den var riktigt bra :D
Läste ut "Snabba Cash" för någoon dag sedan. Grymt bra bok må jag säga!
Jag vet verkligen inte vilken av alla de böcker jag läst som är den bästa ._.
Jag blev riktigt fäst vid Alanna böckerna av Tamora Pierce. Silverdolken av Katahrine Kerr är också underbra fantasy bok.
Har läst så mycket olika att jag glömmer bort titlarna på dem men kommer ihåg dem när jag får höra om dem. ^^''
Lätt spiderwick seriern! + filmen kommer nu i mars :D
Harry potter bökerna är det väll inget fel på =)
Alla bökerna ja hittilst läst i darkens återkomst, dvs, Faronars väg, tidernas hjul, valders horn, toms huvud
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in