💬
Logga in
Fuska.se

Min Bakgrund Bild!

17 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Gjorde denna nyss efter en tutorial, har den som bakgrunds bild, blev sjukt nöjd, simpel fast snygg.

Klicka på bilden så blir den större.

post-3895-1199572509_thumb.jpg

Nivå 2 · Novis

Inte illa, gissar på att du använt custom shapes eller färdiggjorda brushar?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Som sagt, jävligt simpel. Färdigjorda brushers som man får peta ut lite varstans, ska försöka göra bilden mer kompliserat, men det händer dock inte nu :) Lägger ut den här när jag är färdig, om jag gör det.

6 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

Har märkt att det nästan bara är jag som tycker sånadär bilder är väldigt fula. Det är så lite saker och bara... nä usch. Men det är som sagt nästan bara jag som inte gillar de. :)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

Har märkt att det nästan bara är jag som tycker sånadär bilder är väldigt fula. Det är så lite saker och bara... nä usch. Men det är som sagt nästan bara jag som inte gillar de. :)

Vad är det du inte gillar, man måste bara älska fägerna!?
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Instämmer, man måste bara älska dom färgerna. Din skrivbordsbild är snygg och ren.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tycker att bilden saknar lite djup. Om man ska se siluetten så som man gör borde ljuset komma bakom bilden, inte från nedre vänstra hörnet. Sen tycker jag att de flesta bilder med vektor-former är förskräckligt fantasilösa och borde borde ha lite färg på själva formerna.

Men visst, färgerna ÄR mysiga. :)

ganska snygg :)

finns ju många snygga såna här bilder på dA ju :)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #9

Vilken ska jag använda som bakgrund? Den i första inlägget eller:

Den blir mycket snyggare om man förstorar den!

post-3895-1199646221_thumb.jpg

Senast ändrad:

8 Jan 2008

Ser ut som en logga till nått TV-program, coolt

10 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

Ta den första bilden,den är mycket snyggare.Fast som nån sa så är det lite dåligt att ljuset kommer från vänster hörn.

12 Mar 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

tycker du ska ta den första bilden

Nivå 6 · Fuskare

Verkligen snygg! :)

Senast ändrad:

13 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling The Ghost!

coola bilder!

använde su photoshop?

16 Mar 2008
Nivå 5 · Fuskare

hade varit tufft med typ riktig jord å gräs om du förstår. men annars va den orange gul svarta snygg

18 Mar 2008
Nivå 4 · Lärling Moderator

Ganska gräsligt att använda dig att Photoshop med brushes till en sådan bild. Satsa mer på att använda Illustrator så kan du få till mycket finare resultat. Det kräver lite mer kunskap och lite mer pill. Men som sagt så får du fram finare resultat och om du blir bra på det kan du skapa dina egna passande siluetter.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

coola bilder!

använde su photoshop?

Ja det gjorde han
Nivå 7 · Fuskare

tycker att du ska ta den första men sådana bilder tycker jag är för simpla och tråkiga med få färger,

kolla in UAP's i bästa avatar/banner/bild .:länk:. den tycker jag är en snyggare variant.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in