💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Scen I En Skräckfilm

12 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Vilken skräckfilmscen tycker ni är bäst?

Själv tycker jag dusch-scenen i Psycho, och när man får se råttapan i Braindead,

den scenen är också rolig.

Nivå 3 · Lärling

När Jack Nicholson skriker ut "Here's Johnny" i The Shining. Den sitter i fortfarande. :lol:

8 Jan 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

När zombien Bub hämnas på Rhodes i slutet av Day of the Dead, såklart.

Revansch!

9 Jan 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

När Jason halshugger tre stycken på en och samma gång i Fredagen Den 13:e Del 6: Jason Lever.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

När Jack Nicholson skriker ut "Here's Johnny" i The Shining. Den sitter i fortfarande. :lol:

Word.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Gräsklippar scenen i Braindead. Sjukt...

16 Jan 2008
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Ett flertal scener i filmen Dead End, läskigaste film jag sett även om jag anser mig själv som extremt skräckhärdad så brukar inte direkt hoppa till eller tänka på när det är läskigt :). Fast dead end var ett antal år sedan jag såg.

19 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

Juste kom på en till ja gillar, imo är ifs saw inte skräck men iaf, i 2an tror ja dt va, när hon blir iputad i sprutkaret,

OT: Nån som vet vad filmen heter när dom dör när dom dör i ett spel? o dom kkan inte sluta spela. ?^^

Nivå 6 · Fuskare

Den heter Stay Alive.

Själv kan jag inte komma på någon scen som är bäst, kanske "Here's Johnny" från The Shining ändå.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Den heter Stay Alive.

Själv kan jag inte komma på någon scen som är bäst, kanske "Here's Johnny" från The Shining ändå.

Tackar :)

23 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Gräsklippar scenen i Braindead. Sjukt...

Word! :D

26 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Den är bara helt sjukt skön! :D
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Hmm som ni andra.

"Here's Johnny!"

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in