💬
Logga in
Fuska.se

Chassi

16 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej ja ska köpa ett nytt chassi men ja vet inte var man kan få tag i snygga chassin jag vill helst ha plexiglag på sidan. Det ska helst inte kosta så mycket. Vet någon nån hemsida eller nått begagnat chassi som ja kan köpa för en billig peng? :rolleyes:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det ska helst inte kosta så mycket.

Hur mycket är det?

Nivå 6 · Fuskare

min avatar? är det snyggt?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hej ja ska köpa ett nytt chassi men ja vet inte var man kan få tag i snygga chassin jag vill helst ha plexiglag på sidan. Det ska helst inte kosta så mycket. Vet någon nån hemsida eller nått begagnat chassi som ja kan köpa för en billig peng? :rolleyes:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=316295

eller

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=318093

Båda har bra luftflöde in ut och ut och får plats med grejer bara du inte tänker köra med till exempel 2x 9800GX2 eller något =) Angående andra alternativet, du kan justera hastigheten på fläkten.

11 Jan 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5
↗ till inlägget

min avatar? är det snyggt?

mm jag kollade på sånt chassi innan på netonnet för 1050kr.. :D men kollade också på det scorpion med. men köper nästa månad i så fall
Nivå 11 · Veteranfuskare

<--- Chassit till datorn jag snart får. Vet inte så mycket om det mer än att det är väldigt stort, snyggt och går under namnet Soprano. En kille på företaget Corporate Express bygger den åt mig.

Nivå 3 · Lärling

Kolla på komplett om du ska hitta snygga chassin...Jag tycker dom har rätt snygga och billiga chassin.

12 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Du bör inte köpa Chassi bara för utseendet, jag tror inte det är burken du ska glo på då du surfar och spelar.

Många snygga chassin och som är billiga ligger på dålig kvalite, och att det kan va trångt och ingen bra luftflöde.

Nivå 1 · Novis

Antec 900 is the shit om du ska ha ett snyggt VÄLKYLT chassi med plexi.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Du bör inte köpa Chassi bara för utseendet, jag tror inte det är burken du ska glo på då du surfar och spelar.

Många snygga chassin och som är billiga ligger på dålig kvalite, och att det kan va trångt och ingen bra luftflöde.

Men ja behöver ett mindra chassi mitt är mega men den kan ju inte se ut hur som helst ju ? :huh:
Nivå 4 · Lärling
Antec NINE HUNDRED är helt klart ett prisvärt chassi, har inte själv men ska skaffa, dock har jag polare som säger att det har bra luftflöde och stänger ute ganska mycket ljud.
13 Jan 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12

Efter som alla tycker att det chassit är bra ska ja nog köpa det :P . men ja hittade ett chassi på tradera men har inte laggt nå bud än. men tack för hjälpen :D ;)

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Antec NINE HUNDRED är helt klart ett prisvärt chassi, har inte själv men ska skaffa, dock har jag polare som säger att det har bra luftflöde och stänger ute ganska mycket ljud.

Nja det stänger inte ut ljud så bra eftersom det är perforerat med hål överallt där den tar in och blåser ut luft. Dock så är fläktarna rätt tysta på lägsta hastighet.
Nivå 4 · Lärling

Okej, har bara hört att det skall göra det men det kanske inte gör det, snyggt är det i alla fall :P

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag måste fråga er. Vad spelar det för roll om det låter lite? Spelar man och lyssnar på musik och kanske även har hörlurar så tänker man ju aldrig på hur mycket det låter.

Nivå 4 · Lärling

Enda skälet att det ska låta mindre är väl för att kunna ha på den under natten ;)

14 Jan 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Enda skälet att det ska låta mindre är väl för att kunna ha på den under natten ;)

kolla runt i microstore .. dom har några riktigt

fräna :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in