Sköt era jobb nu, var så aktiva som möjligt. Och ett stort grattis till er, lycka till!
Nafrali & Red Och Wildwolf, Ny Moderator
Grattis till er!
Bort med all spam B)
Grattis. var inte allt för hårda bara xD
Grattis!
Lite off-topic nu:Kan nån via PM berätta hur man blir moderator?skulle bli tacksam om nån gjorde det.
Moget att välja en moderator som t.o.m. själv sagt att han slutat på sidan.
Är du avundsjuk eller? ;)
Aja, grattis till ni nya moderatorer.
↗ till inläggetSå bara för att man har vissa åsikter och synpunkter så ska alla komma med kommentarer och idiotiska frågor som "är du avundsjuk?", detta stör jag mig extremt mycket på. Om alla skulle tycka samma sak så skulle vi varken ha demokrati eller ett samhälle som skulle fungera bra. Sluta för i h*lvete, alla har olika åsikter och det är bara att respektera det, utan att komma med kommentarer.Är du avundsjuk eller? ;)
↗ till inläggetKan ju dock ha ändrat sig...Moget att välja en moderator som t.o.m. själv sagt att han slutat på sidan.
↗ till inläggetDet viktigaste är att den moderatorn är aktiv just nu.Moget att välja en moderator som t.o.m. själv sagt att han slutat på sidan.
Lite sent men garts alla nya mods^^
Grattis ^^
↗ till inlägget↗ till inläggetSå bara för att man har vissa åsikter och synpunkter så ska alla komma med kommentarer och idiotiska frågor som "är du avundsjuk?", detta stör jag mig extremt mycket på. Om alla skulle tycka samma sak så skulle vi varken ha demokrati eller ett samhälle som skulle fungera bra. Sluta för i h*lvete, alla har olika åsikter och det är bara att respektera det, utan att komma med kommentarer.Är du avundsjuk eller? ;)
Lugna ner dig.
Grattis på er. Hopas ni gör ett bra jobb här.
↗ till inlägget↗ till inläggetVa hände me slasktratt? :>
Han försvann väl bara.
Jag var alltid lite rädd för honom,
sjuk som han var.
hahahaha
↗ till inläggetSkulle det finnas någon chans att jag blir en moderator? :o
lol
Grattis Nafrali, Red och wildwolf !