KISS, ett av historiens största rockband kommer till Stockholm för att uppträda. Någon som möjligtvis ska dit och se dem?
Kiss Kommer Till Sverige
Jag har inte läste, eller hört att dom ska komma.
Har du nån artikel om det?
Men självklart att jag ska kolla om dom kommer.
Aftonbladet, TV4 Nyheterna etc. Finns ju överallt.
Nej ska inte se dem, det blir väl mest 40-åriga män som ska se på dem iom. att de är uppväxta med kiss.
När, när, när!! Visste inte om det, tack. Måste fixa biljetter så fort som möjligt. Bara det finns biljetter ska jag helt klart gå. :D
↗ till inläggetTror också att det är 40-åriga män som ska se på dom...Nej ska inte se dem, det blir väl mest 40-åriga män som ska se på dem iom. att de är uppväxta med kiss.
Tycker själv att dom är super dåliga.. har hört några av min pappas låtar och dom var totalt värdelösa..
Jag är ungdom och ändå uppvuxen med Kiss, det är bland de bästa banden i världen enligt mig. Man är aldrig för gammal eller för musik man gillar. 30 Maj kommer de nog spela förresten, men inte helt bestämt.
Jag googlade och fick lite svar på mina frågor:
Stockholms Stadion, 30 maj (preliminärt), inga kontrakt skrivna än.
såg dom när dom var i Göteborg Skit bra va det :D
↗ till inläggetKanske ett av dom kändaste men inte bästa..KISS är ju ett av de mest legendariska hårdrocksbandet genom tiderna.
↗ till inlägget↗ till inläggetKanske ett av dom kändaste men inte bästa..KISS är ju ett av de mest legendariska hårdrocksbandet genom tiderna.
Han sa aldrig att dom var bäst heller, han sa att de var ett av de legendariska... Och det är dom..
↗ till inlägget↗ till inläggetKISS är ju ett av de mest legendariska hårdrocksbandet genom tiderna.
Kanske ett av dom kändaste men inte bästa..
Han sa aldrig att dom var bäst heller, han sa att de var ett av de legendariska... Och det är dom..
Jag vet jag på pekade bara att dom inte var det...
Jag drar inte dit, har man blivit uppvuxen med Boten Anna och Per Gessle så bryr man sig inte om sådana band. :D
Klart man ska se dom!! Är Kiss army medlem, dom kommer sälja ut stadion. Vadå bara 40 åriga män? Har lysnat på KISS sän jag var 5!
Älskar kiss men kan nog inte gå :(
Älskar Kiss också och hoppas å biljetter till det.
You wanted the best, you got the best. The hottest band in the world Kiss.
Dom är skit bra men inte så jag åker till sthlm för det.
~Rensat i tråden då det fanns några onödiga inlägg.
De har fortfarande inte skrivit på att de ska spela i Stockholm va? Har de skrivt på att de ska spela någon stans i Europa?
↗ till inlägget~Rensat i tråden då det fanns några onödiga inlägg.
De har fortfarande inte skrivit på att de ska spela i Stockholm va? Har de skrivt på att de ska spela någon stans i Europa?
De är klara för Donington Festival i England och de är klara att de spelar en konsert i Holland.