mitt motto är kör på bry er inte om man dör. jag brukar använda mycket bakot volter snurrattack sid hopp och rullning när jag kör mot starkare fiender. mot lätta brukar jag bara rulla mellan benen på dom och slå dom :medieval: :cool:
Strids Tekniker!
Jag har ingen speciell.
Brukar bara slå dem med svärdet.
↗ till inläggetJag har ingen speciell.
Brukar bara slå dem med svärdet.
ha ha deet kanske går ochså :P
Fast pilbågen med hawk eye är jue najs.
jag träffade stången utan hawk eye för då visste jag inte att den fanns
nån som kan slå det?
MAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D
MVH
Från mig :)
↗ till inläggetMAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D
MVH
vet inte om jag tror på det <_<
man kan ju starta tävlingen sen sluta köpa den sen vinna den
↗ till inlägget↗ till inläggetMAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D
MVH
Jag har aldrig sett den i affären innan tävlingen. Och det är inte så j*vla svårt att träffa stolpen.
↗ till inlägget↗ till inläggetMAn kan inte få hawk eye innan man gör den tävlingen. Och ja jag kan slå det, jag träffade första gången på första försöket utan hawk eye. Sen gjorde jag det igen (på en annan) och träffade utan på tredje försöket :D
MVH
Jag har aldrig sett den i affären innan tävlingen. Och det är inte så j*vla svårt att träffa stolpen.
har du gc ellr wii zeldat?
MVH
Jag har den till Wii.
MVH
Jag har den till Wii.
Stången är inte ens svår att träffa utan hawk-eye.
Jag vet, jag sa det!
↗ till inläggetJag vet, jag sa det!
Nejmen ville bara påpeka det igen för Link95 som inte tror på en sak bara för att han inte kan göra det själv.
Btw, tycker att vi glider ifrån ämnet.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag vet, jag sa det!
Nejmen ville bara påpeka det igen för Link95 som inte tror på en sak bara för att han inte kan göra det själv.
Btw, tycker att vi glider ifrån ämnet.
Både ja och nej ... det handlar fortfarande om Zelda ... men det handlar inte om ämnet längre. Vi tar punkt för frågan här tycker jag :)
man kan ju inte ens se stolpen den ser bara ut som ett streck.
föressten har inte den här tråden spårat ur? ;:
↗ till inläggetman kan ju inte ens se stolpen den ser bara ut som ett streck.
föressten har inte den här tråden spårat ur? ;:
Hallå! Ja det ser bara ut som ett sträck men den går fortfarande att träffa. Min syrra (som suger på spel) klarade det på första försöket och hon har problem med att hålla siktet still ;:
ja vet(suck kan vi prata omm nåt annat?)
↗ till inläggetafbhisbgfashkfffyiegbfrahiklasfhklsjfkljslfkjs (vi skulle ju prata om nåt anat ;)) ps pinen är inte svår he he vile bara på peka :visslar:ja vet(suck kan vi prata omm nåt annat?)
WTF :angry: :angry: har alla svårt att träffa en dum pinne eller jag träffade utan hawk eye hade inte ens den då fick veta att den fanns senare
bra stöd du ger takato du var ju med när vi gjorde det :P och kan alla sluta dizza mig?
föressten kan nån låsa denna j*kla tråden som har spårat ur till helsike :angry:
svärde inte lite ^_^ :o <_<