Kanske liten dum fråga men jag undrar om Knuckle är kille eller tjej?? Vissa säger att han/hon är kille men vissa att han/hon är tjej- :huh: Nu vill jag veta om Knuckle är är kille eller tjej. Snälla jag blir tokig!!
Knuckle
Om du spelat ngt sonic-spel med knuckles i lär du veta att det är en kille >_<
Ett tips, kolla på utseendet...
↗ till inläggetJa men när jag frågade 2 kompisar sa dom att det såg ut som en tjej.Ett tips, kolla på utseendet...
Jag ser enkelt att det är en kille.
↗ till inlägget↗ till inläggetJa men när jag frågade 2 kompisar sa dom att det såg ut som en tjej.Ett tips, kolla på utseendet...
So?
Det är en kille. Lysna på hans röst.
Ja men jag kan förklara exakt hur det är.
Förr var jag helsäker på att han var kille men då kom en kompis och sa "jag vill vara Knuckle hon är så bra" det var då jag blev osäker och frågade en annan kompis om det var kille eller tjej. Han sa att det såg ut som en tjej och det var i Mario and Sonic at the olympic games. Sedan dess har jag varit osäker på det, och kom ihåg jag skrev att det var en dum fråga!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetJa men jag kan förklara exakt hur det är.
Förr var jag helsäker på att han var kille men då kom en kompis och sa "jag vill vara Knuckle hon är så bra" det var då jag blev osäker och frågade en annan kompis om det var kille eller tjej. Han sa att det såg ut som en tjej och det var i Mario and Sonic at the olympic games. Sedan dess har jag varit osäker på det, och kom ihåg jag skrev att det var en dum fråga!!!!!!!!!!!!!
Men om du har mario sonic olympic games så borde du höra att det är en kille. Eller en tjej med steroider?
HAHAHAHAHAH KLART DET ÄR EN KILLE! LYSSNA BARA PÅ RÖSTEN >_<
↗ till inläggetJa men det var så här jag trodde han var kille men då min kompis sa hon blev jag osäker!! :D↗ till inläggetJa men jag kan förklara exakt hur det är.
Men om du har mario sonic olympic games så borde du höra att det är en kille. Eller en tjej med steroider?
...man hör ju inte på rösten? eller? han har väl typ nästan lika mörk röst som typ eric burdon? >_<
och dessutom ser man de på han..
↗ till inläggetnä, man ser inte ricktigt att det är en kille efter som en tjej kan se ut så när hon föds (fast det är ju inte ricktigt männskliga men endå) och vad det gäller klädstilen är det ju inte så mycket att prata om efter som han bara har skor på sig... och om du mena att man skulle titta direkt på vilcket kön det är så e det ett problem efter som ingen har ett kön <_<...man hör ju inte på rösten? eller? han har väl typ nästan lika mörk röst som typ eric burdon? >_<
↗ till inlägget...man hör ju inte på rösten? eller? han har väl typ nästan lika mörk röst som typ eric burdon? >_<
jo men eftersom vissa inte kan se skillnad på ansiktet och kroppen så sa jag rösten.
och du. Man hör att det är en kille.
Om man tittar snabbt kan det se ut som en tjej fast det är en kille.
Snabbaste sättet att kolla kön i Sonic spel är att helt enkelt kolla vilka som har kläder på sig (förutom skor). Alla som bara har skor på sig är killar och tvärtom. Gäller alla förutom Eggman :lol:
Jag har ej spelat något sonic-spel utom på internet. bara typ MASATOG