Hej jag undrar ifall Norton internet Secutity 2008 är bra. För tänkte skaffa nyt har 2005 nu:P släpper in ganska mkt virus:P idag var jag tvungen att formatera datorn pga den xD
Tacksam för svar:)
Hej jag undrar ifall Norton internet Secutity 2008 är bra. För tänkte skaffa nyt har 2005 nu:P släpper in ganska mkt virus:P idag var jag tvungen att formatera datorn pga den xD
Tacksam för svar:)
köp inte norton. det finns bättre!
Många säger att Norton är bland det sämsta, men vet inte riktigt. Har aldrig använt de.
Okej vad ska jag köpa?:P
↗ till inläggetJag tycker att norton är bra, kör med norton 360 nu och det har inte släppt in några virus än.Många säger att Norton är bland det sämsta, men vet inte riktigt. Har aldrig använt de.
Eftersom Norton är så vanligt görs många virus just så att de tar sig förbi det. Dessutom så tar det massor av prestanda helt i onödan. Jag skulle nog välja F-secure (hellre än Norton iaf). Annars kan man skaffa Avast som är gratis. Inte riktigt lika bra som de flesta kommersiella, men det räcker för mig.
Norton ser bara bra ut. Det finns många virus som Norton inte kan "se", detta gäller även spywares så var försiktig. Norton är orimligt dyrt, och dessutom enligt min mening "ett kasst skydd". köp det inte, du kommer att ångra dig dagen då du köper ett annat och bättre virusskydd och ser att du har haft spionprogram och virus på hårddisken hela tiden.
Nortorn är skit, köp Kaspersky eller NOD32, bästa antivirusen ute nu
Okej:D tack för alla svar:D
Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program.
Nod32 + Outpost Brandvägg är en bra kombination!
↗ till inläggetjag har F-scure. jag har inte fått ngt virus än.. jag har haft det i 1 år nu.Eftersom Norton är så vanligt görs många virus just så att de tar sig förbi det. Dessutom så tar det massor av prestanda helt i onödan. Jag skulle nog välja F-secure (hellre än Norton iaf). Annars kan man skaffa Avast som är gratis. Inte riktigt lika bra som de flesta kommersiella, men det räcker för mig.
Har norton 2005 och har haft det i några år och har inte fått ett enda virus än.
Igentligen behöver man inte Antivirus om man har koll på vad det är man besöker eller laddar ner.
↗ till inläggetHmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn.Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program.
↗ till inlägget↗ till inläggetHmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn.Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program.
Om man är försiktig på vad man laddar ner/ gör så klarar man sig.
Måste ha varit något fel med virus programmet om den släppte in viruset.
På en gammal dator hade vi norton, och det släppte igenom massa virus, men nu på min nya har jag norton 2007 och jag har inte fått ett enda virus, så jag anser att det nya norton faktiskt har blivit bra :D
↗ till inläggetUppdatera det regelbundet och använd brandvägg.↗ till inläggetHmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn.Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program.
↗ till inläggetUppdatera det regelbundet och använd brandvägg.↗ till inläggetJag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program.
Hmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn.
Uppdaterade varje dag hadde brandvägg igång men den släppte in det ändå. Märkte av det när det tog över 10 minuter för datorn att starta och att varken internet eller systemåterställing funkade så det var bara att installera om datorn och jag är jävligt nöjd med norton360 som jag har nu
↗ till inläggetHar norton 2005 och har haft det i några år och har inte fått ett enda virus än.
Samma här, och jag är nöjd.
↗ till inläggetbra att det funkar ialla fall. jag har F-secure. moset säga att det är välldigt bra.↗ till inläggetHar norton 2005 och har haft det i några år och har inte fått ett enda virus än.
Samma här, och jag är nöjd.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in